همگان برای پبشرفت استان تلاش کنند/انتقاد باید با رعایت اخلاق همراه باشد
کد خبر: 3662585
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
زمانی قمی:

همگان برای پبشرفت استان تلاش کنند/انتقاد باید با رعایت اخلاق همراه باشد

گروه اجتماعی: استاندار یزد گفت: برای پیشرفت و موفقیت بیشتر فعالیت‌های انجام شده در استان همه باید تلاش کنند و در این راه به همه نظرات و پیشنهادات توجه کامل را خواهم داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد امشب 21 آبان ماه در اولین نشست رسانه ای خود که در محل سالن اندیشه یزد برگزار شد اظهار کرد: برای پیشرفت و موفقیت بیشتر فعالیت‌های انجام شده در استان همه باید تلاش کنند و در این راه به همه نظرات و پیشنهادات توجه کامل را خواهم داشت.
وی افزود: برای من اهمیت ندارد چه کسی با چه گرایش سیاسی می خواهد خدمت کند، هر کس دل در گرو عظمت این دیار دارد می تواند در این راه همراه شده و کمک کند و خودم را محتاج نظرات اقشار مختلف می دانم.
زمانی قمی ادامه داد: به بنیاد نخبگان اعلام شد که با تشکل ها و دیگر نهادهای مدنی همراه شده و بویژه با حضور رسانه ها و مطبوعات اتاق فکر تشکیل شود تا از نظرات همه نخبگان، دانشگاهیان و رسانه ها برای پیشرفت استان استفاده کنیم.
استاندار یزد افزود: البته از نظرات همه شخصیت های تاثیرگذار داخل و خارج استان نیز کمال استفاده را خواهیم داشت، هر چند مجری سیاست های دولت تدبیر و امید بوده و هستم و این مساله گرایش سیاسی هیچ منافاتی با اتحاد و فعالیت برای سربلندی استان ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نشستی با تیم اقتصادی استان داشتیم و انتظار من از مدیریت روزمرگی نیست، لذا باید آنچه که به حوزه اقتصادی صدمه زده درمان کنیم، من نمی گویم هر صدمه ای را می توانیم رفع کنیم ولی کاهش این آسیب ها باید مسیر حرکت تیم اقتصادی استان باشد و برای سرمایه گذاری جدید بیاندیشیم و نباید یک سرمایه گذار در بروکراسی اداری ما گیر کند.
انتقاد با رعایت اخلاق همراه باشد
زمانی قمی ادامه داد: انتقاد باید همواره با اخلاق همراه باشد و نمی گویم رسانه ها مداح باشند و خوبی ها را فقط بگویند بلکه اگر مطبوعات و رسانه های قدرتمند و مستقل داشته باشیم فساد نیز در جامعه کم خواهد شد لذا باید همه فعالیت های رسانه ای همراه با اخلاق باشد و هرگونه انتقادی همراه با رعایت اخلاق انجام شود.
استاندار یزد گفت: ما نیاز داریم تا رسانه ها به مدیران کمک کنند و این ارتباط دوسویه است لذا در نشست شورای اداری نیز این مساله به مدیران گوشزد خواهد شد و همچنین در مورد مصاحبه برخی مدیران با رسانه های غیرمجاز نیز طی نامه ای این مساله گوشزد خواهد شد.
زمانی قمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آب، صنعت و معدن، جهانگردی و گردشگری در اولویت فعالیت های وی قرار دارد گفت: هر راهی را برای حل مشکل آب استان برد بررسی می کنم و از کنار آن نمی گذریم.
استاندار یزد تصریح کرد: با توجه به اینکه صنایع بدون پیوست محیط زیستی فعالیت می کرده اند لذا از این به بعد باید صنایع فاقد آلاینده در استان یزد ایجاد شود و توسعه نباید فقط در یک بخش استان باشد و باید در همه استان انجام شود.
یادآور می شود در پایان این نشست خبرنگاران سوالات خود را مطرح کردند.
captcha