ويژه‌برنامه‌ هفته وحدت و روز دانشجو در دانشگاه شهركرد برگزار شد
کد خبر: 3670048
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

ويژه‌برنامه‌ هفته وحدت و روز دانشجو در دانشگاه شهركرد برگزار شد

گروه اجتماعی: ويژه‌برنامه‌ گرامیداشت روز دانشجو و هفته وحدت با حضور دكتر شايان شامحمدي، رئيس دانشگاه شهركرد، اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه، استادان و دانشجويان در دانشگاه شهركرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، در این برنامه که شامگاه روز گذشته 13 آذر 1396، برگزار شد، دكتر حميدرضا عزيزي معاون فرهنگي دانشگاه شهركرد ضمن تبريك روز دانشجو و گراميداشت ياد و خاطره‌ شهداي دانشجو، گفت: در سال 1332 بعد از كودتا و سرنگوني دولت دكتر مصدق، استكبار جهاني به شدت عرصه‌ي جولان‌دهي خود را در كشور گسترش مي‌داد كه دانشجويان با روحیه‌‌ي استكبارستيزي و استقلال‌طلبي در مقابل آن ايستادند و سه دانشجو در اين راه قرباني شد.
معاون فرهنگي دانشگاه شهركرد افزود: روز دانشجو با خون شهیدان دانشجو تقدس یافته است و امروز وظيفه‌ي دانشجويان حفظ آرمان‌ها و انديشه‌هاي اين بزرگواران است.
دكتر عزيزي در ادامه وظيفه‌ي خطير مسئولين در مقابل دانشجويان را يادآور شد و افزود: دانشجویان و فعالین دانشجویی، نه تنها آينده‌سازان كشور هستند، بلكه يكي از مهم‌ترین عناصر صحنه‌ سیاسی کشورمان به‌شمار مي‌روند و تلاش براي تأمين رفاه و امكانات آن‌ها در محيط آموزش عالي بسيار اهميت دارد.
معاون فرهنگي دانشگاه شهركرد ابراز اميدواري كرد كه مجموعه‌ي دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی بتوانند بیش از پیش نقش بی بدیل خود را در رشد و پیشرفت و تعالی کشور به منصه ظهور گذاشته و در مسیر تحقق اهداف و سیاست‌های کلان نظام اسلامی در حوزه علم و فناوری، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری گام‌های مؤثری بردارند.
گفتني است در پايان اين مراسم دانشجويان فعال فرهنگي و انجمن‌هاي علمي، دانشجويان ممتاز و برگزيده‌ي علمي با اهداي لوح و جوايزي از سوي دكتر شامحمدي رئيس دانشگاه شهركرد، مورد تجليل قرار گرفتند.

captcha