کد خبر: 3681162
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

مدیران از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند

گروه معارف: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: مدیران از فرصتی که خداوند به آنان برای خدمت به مردم داده است نهایت بهره را ببرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، امروز 21 دی‌ماه، در جلسه شورای اداری خراسان‌جنوبی با حضور استانداران ادوار خراسان، اظهار کرد: سرمایه و فرصت خاص را خداوند در اختیار مدیران قرار داده است و چه خوب است که آن را قدر بدانیم.

وی ادامه داد: در این نظام اسلامی یک سرمایه بزرگ به نام خون شهدا در آن هزینه شده است که باید آن را پاسداشت.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: هر نفسی که فرو می‌آید و فرو می‌رود، قدمی به پایان این مهلت و فرصت است لذا باید بسیار از آن بهره برد.
رضایی ادامه داد: امیرالمومنین(ع) می‌فرمایند:« از این فرصت‌های خیری که در اختیار شما است خوب استفاده کنید».
وی یادآور شد: فرصت سی ساله مدیریت از انسان گرفته می‌شود و تمام خواهد شد لذا باید کاری کنیم که با خسران از دنیا نرویم که در روز حسرت پشیمان شویم.

captcha