خاطرات سه تن از آزادگان خراسان‌جنوبی به چاپ می‌رسد
کد خبر: 3685554
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

خاطرات سه تن از آزادگان خراسان‌جنوبی به چاپ می‌رسد

گروه فرهنگی: رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی گفت: خاطرات سه نفر از آزادگان خراسان‌جنوبی در حال نهایی شدن است که تا پایان سال به صورت کتاب چاپ خواهد شد.

مجید کریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی با اشاره به چاپ کتاب خاطرات سه تن از آزادگان خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: این آزادگان از شهرهای بیرجند و قاین هستند.
وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های حوزه هنری استان در مباحث مربوط به دفاع مقدس، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون سه کارگاه در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس برگزار کردیم.
رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی ادامه داد: اولین کارگاه در زمینه چگونگی مصاحبه در حوزه تاریخ شفاهی، دومین کارگاه پیرامون چگونگی تدوین و سومین کارگاه نیز پیرامون داستان نویسی در حوزه انقلاب و دفاع مقدس بود.
کریمیان با بیان اینکه در اسفندماه امسال نیز یک کارگاه مصاحبه تخصصی در تاریخچه شفاهی دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: در اسفندماه جاری، شب خاطره‌ای با عنوان عملیات خیبر و شب خاطره دیگری با عنوان شهدای مرزبان برگزار خواهیم کرد.
وی بیان کرد: همچنین حوزه هنری استان، در دهه فجر نیز به مناسبت پیروزی انقلاب، چندین شب خاطره برگزار خواهد کرد.
رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی یادآور شد: خاطرات سه نفر از آزادگان خراسان‌جنوبی در حال نهایی شدن است که تا پایان سال به صورت کتاب چاپ خواهد شد.

 

 

captcha