شهدا با دفاع از حق مظلومان، بینی مستکبران را به خاک مالیدند
کد خبر: 3693537
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

شهدا با دفاع از حق مظلومان، بینی مستکبران را به خاک مالیدند

گروه معارف- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر پیروی از راه شهداء گفت: شهدا با دفاع از حق مظلومان و مستضعفان، بینی مستکبران را به خاک مالیدند.

به گزارش ایکنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، دیروز در مراسم تشییع شهدای گمنام بجنورد، ملت غیور ایران را پیروی راه اباعبدالله الحسین (ع)، دانست و اظهار کرد: ملت ایران با آموختن فرهنگ ایثار، شهادت را بر اسارت و ذلت ترجیح می دهند.
وی ادامه داد: همین شهدا بودند که دشمنان را عقب راندند و همین ها بودند که نگذاشتند دشمن و مستکبران به اهدافشان برسند.
امام جمعه بجنورد تصریح کرد: خون پاک شهدای بزرگوار بود که ملت ایران را بیمه کرد، چرا که دور تا دور ما همه دشمنان حلقه زدند، ولی شهدا محاصره را شکستند و دشمنان را عقب راندند و جبهه مقاومت تشکیل دادند.
حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: امروز ملت ایران مفتخر است شهدایی تقدیم این انقلاب کرده که راه مستضعفان را باز کرده و بینی مستکبران را به خاک مالیده است.
وی گفت: امروز قدرت های دنیا در مقابل یک قدرت و یک ابرقدرت به نام جمهوری اسلامی روبرو شده اند که همه این موفقیت ها و پیروزی ها در پرتو خون پاک شهدا و رهبری های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری است لذا مردم باید شکر کنند خدا را بخاطر اينكه ما را در این زمان قرار داده است.
وی افزود: مردم ایران اسلامی جبهه دیدند، جنگ دیدند، دفاع دیدند، بمباران دیدند، کینه ها و توطئه های استکباری دیدند، اما در صحنه ماندند و این رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران اسلامی است.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه سال های سال از جنگ می گذرد اما هنوز شهداي ما، این انسان های معطر شهرهای ما را به بهترین عطر معنویت معطر می کنند، گفت: امروز ما در این مرکز استان مراسم استقبال و تشییع از چندین شهید گمنام که البته اینها گمنام نیستند اینها در آسمان ها مشهور و نامدارند، را برگزار کردیم.
انتهای پیام

captcha