اجرای 150 برنامه هفته هنر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی
کد خبر: 3697389
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

اجرای 150 برنامه هفته هنر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی

گروه اجتماعی- رییس حوزه هنری خراسان‌جنوبی گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی تلاش شده تا در استان 150 برنامه اجرا شود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مجید کریمیان، امروز 15 اسفند، در جلسه برنامه ریزی هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهارکرد: سال گذشته در هفته هنر انقلاب اسلامی 80 برنامه در استان اجرا شد که امسال تلاش بر این است که 150 برنامه اجرا شود.
وی افزود: هنرمند شاخص امسال «شهید رضایی»، شهید مرزبان و هنرمند معرق کار است.
رییس حوزه هنری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بیشترین دغدغه در هفته هنر انقلاب اسلامی نفوذ در بین مردم است.
کریمیان بیان کرد: در قالب کمیته‌های تشکیل شده برای برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی از اساتید و کارشناسان دفاع مقدس در کمیته علمی تشکیل شده تا کیفیت بخشی علمی نیز رعایت شود.
وی با اشاره به اینکه در بحث تولیدات نزدیک 36 پروژه تعریف شده ادامه داد: در بحث حمایت ها در سه سطح تولید ، تدوین و چاپ، حمایت چاپ و مشاوره فنی برای تولید آثار نگاه ویژ ه‌ای، به این موضوع شده است.
رییس حوزه هنری خراسان‌جنوبی با تاکید بر برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی برای امسال افزود: با توجه به 40 سالگی انقلاب اسلامی و اهمیت روایت این موضوع این هفته بسیار پر اهمیت است.
کریمیان با اشاره به برگزاری کنگره 2000 شهید خراسان جنوبی افزود: باید در این هفته رنگ و بوی هنر انقلاب اسلامی ویژه باشد.
وی ادامه داد: برای این هفته 7 کمیته پیش بینی شده که کمیته تولیدات، اجرایی، مردمی و اطلاع رسانی از مهم ترین آنها است.
رییس حوزه هنری خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: هموراه برنامه های هنر انقلاب اسلامی با رویکرد مردم بوده و سال گذشته نیز 80 درصد بار هفته هنر انقلاب اسلامی را مردم برداشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه کمک می شود تا زمینه ورود هنرمندان در حوزه تولیدات را داشته باشیم، یادآور شد: اولویت بیشتر در حوزه مکتوب است چرا که این آثار ماندگاری بیشتری داشته و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.
انتهای پیام

captcha