پیشکسوتان و خانواده‌های شهدای تخریب‌چی تجلیل شدند
کد خبر: 3698429
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

پیشکسوتان و خانواده‌های شهدای تخریب‌چی تجلیل شدند

گروه اجتماعی ـ در همایشی از 130 پیشکسوت و خانواده‌ شهدای تخریب چی تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفری، مسئول برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان و خانواده‌های شهدای تخریب چی تیپ 48 فتح استان، امروز، 19 اسفندماه اظهار کرد: این همایش با هدف تکریم و پاسداشت جانفشانی‌های شهدا و پیشکسوتان تخریب چی تیپ 48 فتح برگزار شده است .
وی افزود: در این همایش پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدای تخریب چی از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و ایلام شرکت کردند .
همچنین، سردار دولت آبادی از یادگارلان دوران دفاع مقدس نیز در این همایش تخریب چیان دوران جنگ را از پیش قراولان عرصه نبرد برشمرد و عنوان کرد: شهدا، جانبازان و آزادگان تخریب چی با به خطر انداختن جان خود مسیر و راه را برای پیشروی نیروها باز و هموار می‌کردند .
وی پاسداری از کیان و تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای نظام و انقلاب را از اهداف والای هشت سال دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: علاوه بر این پاسداری و جانفشانی رزمندگان در واقع دفاع از حریم ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت است .
بنابر این گزارش، سردار عوض شهابی‌فر، یکی دیگر از یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس نیز با اشاره به نقش والا و بسزای تخریب چیان در پیشروی و موفیقت عملیات‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: به واسطه درایت، هوش و شجاعت بی نظیر تخریب چیان رزمندگان اسلام یکی پس از دیگری عملیات‌ها را بخوبی و موفقیت پشت سر می‌گذاشتند .
همچنین، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز تصریح کرد: تجدید خاطره‌ها، دید و بازدید و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای تخریب چی و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان تخریب چی از اهداف مهم این همایش بود .
انتهای پیام

captcha