۶۰۰ تن میوه تنظیم بازار در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شود
کد خبر: 3699748
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی خبر داد:

۶۰۰ تن میوه تنظیم بازار در خراسان‌جنوبی توزیع می‌شود

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: برای ایام عید ۶۰۰ تن میوه برای تنظیم بازار پیش بینی شده و توزیع خواهد شد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد حسینی، امروز22 اسفند، در شورای اداری استان ، اظهار کرد: ۶۵۰ تن برنج برای بازار عید استان نیز توزیع می‌شود که تاکنون ۵۵۰ تن توزیع شده است
وی افزود: تنظیم بازار نشان از این دارد که میزان عرضه کمتر از تقاضا بوده و باید حاکمیت ورود پیدا کند.
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۲۳ تن گوشت قرمز نیز در استان توزیع خواهد شد، تصریح کرد: همچنین ۶۶۰ تن مرغ منجمد پیش بینی شده که ۵۰ درصد آن توزیع شده است.
حسینی با اشاره به وضعیت بازار تخم مرغ در استان، بیان کرد: روزانه ۲۵ تن تخم مرغ تولید و ۱۱ تن نیز توزیع می‌شود.
علی اسماعیلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه، اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن بهار، باید برنامه‌ها تقویت شوند.
وی خواستار نظارت بر عبور و مرور بر راه های مواصلاتی شد و افزود: امید است با رعایت تمامی نکات، شاهد کاهش آسیب های جاده‌ای باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم با برنامه ریزی خوب کارگزاران خوبی برای مردم باشیم.
حجت الاسلام محمد تقی عزیزی، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ شهادت جزو تکالیف ما است.
وی یادآور شد: در حال حاضر در زمینه خدمات دهی به جامعه مخاطب دچار مشکلاتی هستیم که توجه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.
گفتنی است؛ در این مراسم از دستگاه‌های اجرایی فعال در تکریم شهیدان و همچنین دستگاه‌های اجرایی موفق در ارزیابی عملکرد در سال جاری تقدیر شد.
انتهای پیام

captcha