شرکت بیش از ٤٥ نفر در آزمون شفاهی شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3699843
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

شرکت بیش از ٤٥ نفر در آزمون شفاهی شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: بیش از ٤٥ نفر از قبول شدگان مرحله کتبی شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در آزمون شفاهی این دوره شرکت کردند.

محمد جعفری، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: آزمون شفاهی شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در خراسان‌جنوبی برگزار شد.
وی افزود: این آزمون با حضور بیش از ٤٥ نفر از قبول شدگان مرحله کتبی شانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، همزمان با سراسر کشور در سه حوزه استان نیز برگزار شد.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این آزمون که همزمان با سراسر کشور و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، شرکت کنندگان در رشته‌ حفظ کل با یکدیگر به رقابت پرداختند.
جعفری یادآور شد: شانزدهمین دوره آزمون کتبی سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برای ارزیابی قرآن‌آموزان در دوره‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور بیش از 6700 نفر شرکت‌کننده همزمان با سراسر کشور در 10 اسفندماه جاری در خراسان‌جنوبی برگزار شد و افرادی که حائز نمره قبولی در آزمون کتبی شدند، در آزمون شفاهی شرکت کردند.
انتهای پیام

captcha