دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید مدافع حرم «اکبر زوارجنتی»
کد خبر: 3704525
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید مدافع حرم «اکبر زوارجنتی»

گروه اجتماعی- شهردارتبریز در منزل شهید اکبر زوار نوزدهمین شهید مدافع حرم حضور یافته و با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین‌باهر، شهردارتبریز امروز در منزل شهید اکبر زوار نوزدهمین شهید مدافع حرم حضور یافته و با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید مدافع حرم اکبر زوار

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز، در این دیدار، با اشاره به این‌که خانواده‌ها مدافعین حرم از جمله انسان عظیم الشانی هستند که از تمامی تعلقات دنیوی خود گذشته و فرزندان خود را در راه اسلام و مملکت، راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌کنند، تصریح کرد: این عزیزان، با ایثار ارزشمندترین موجودی یک بشر که جان هر کسی محسوب می‌شود، ثابت کردند که ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی همچنان برایشان به قوت خود باقی است.

وی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید زوار بیان کرد: تبریز و آذربایجان به رشادت جوانان مدافع حرم و شهدای جبهه جهانی مقاومت افتخار می‌کند. ما همه در کل کشور مدیون خون و غیرت این جوانانیم.

شهین باهر، تاکید کرد: مطمنا اگر این عزیزان در آنجا حضور نداشته و جان خود را در راه تمامیت ارضی و دینی فدا نمی کردند ما باید در داخل شهرهایمان اسلحه بدست از ناموس و حریم کشورمان دفاع می کردیم.

گفتنی است؛ شهید اکبر زوار جنتی در پی حمله روز یکشنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و در بمباران فرودگاه التیفور به مقام شامخ شهادت رسید.

انتهای پیام

captcha