بهره برداری از 202 واحد مسکونی روستایی درخراسان‌شمالی
کد خبر: 3705005
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

بهره برداری از 202 واحد مسکونی روستایی درخراسان‌شمالی

گروه اجتماعی-مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی خراسان‌شمالی گفت: همزمان با گرامیداشت دهه حساب 100 امام خمینی (ره) در سطح استان 202 واحد مسکونی به بهره برداری می رسد.

علی محمدی، مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: همزمان با گرامیداشت دهه حساب 100 امام خمینی (ره) در شهرستان های فاروج، گرمه، جاجرم، شیروان و اسفراین 202 واحد مسکونی روستایی به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به واگذاری 30 قطعه زمین در روستای دهنه اجاق شهرستان اسفراین برای ساخت مسکن جوانان، گفت: 24 سند مالکیت منازل روستایی نیز به افراد اعطاء می‌شود.

محمدی با بیان اینکه پنج واحد مسکونی خانوارهای دارای دو معلول نیز افتتاح می‌شود،افزود: 80 فقره کمک بلاعوض به اقشار کم درآمد برای ساخت منازل مسکونی در روستاهای کشانک، کاستان و بازارقارناس شهرستان مانه و سملقان اعطا خواهد شد.

وی عنوان کرد: کلنگ زنی اجرای طرح هادی در روستاهای دنگل و اخلی شهرستان بجنورد، بام جاجرم، عزیزآباد سملقان و شورک گرمه نیز انجام می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: در مجموع برای افتتاح و کلنگ زنی 13 پروژه در سطح استان 45 میلیارد و 770 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که یک هزارو 228 خانوار از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام.

captcha