تهذیب جامعه از برکات نشر فرهنگ انتظار و مکتب مهدویت است
کد خبر: 3711128
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

تهذیب جامعه از برکات نشر فرهنگ انتظار و مکتب مهدویت است

گروه اجتماعی- مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان امید آفرینی و تهذیب جامعه را از برکات نشر فرهنگ انتظار و مکتب مهدویت دانست و گفت: جامعه منتظر از هیچ تلاشی برای تدارک و زمینه سازی واقعه عظیم ظهور دریغ نمی‌کند.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از گیلان، ضمن تبریک نیمه شعبان، اظهار کرد: همزمان با برگزاری جشن نیمه شعبان در سراسر کشور، سلسله مراسم «اجتماع منتظران» در ۴۴ بقعه متبرکه شاخص استان گیلان برگزار می‌شود.

تهذیب جامعه از برکات نشر فرهنگ انتظار و مکتب مهدویت است

وی افزود: احیای شب نیمه شعبان، سخنرانی وعاظ و روحانیون اعزامی و مبلغان بومی، انجام تبلیغات محیطی، قرائت دعای کمیل و زیارت جامعه کبیره از دیگر بخش‌های اجتماع منتظران است.

حجت‌الاسلام علیزاده گفت: در برخی بقاع برگزار کننده اجتماع منتظران سفره ساده سحری هم برای شرکت کنندگان در مراسم برپا شده است.
وی اعلام کرد: در بقاع شاخص استان گیلان در صبح امروز نیمه شعبان دعای ندبه قرائت ‌شد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان برپایی خیمه‌های معرفت و ایستگاه صلواتی را از دیگر بخش‌های مراسم اجتماع منتظران برشمرد و تصریح کرد: خیمه‌های معرفت به مناسب ولادت امام زمان (عج) از امروز تا جمعه در بقاع مجری برپا خواهند بود.

حجت‌الاسلام علیزاده یادآور شد: با توجه به اینکه نیمه شعبان از بزرگترین اعیاد مسلمانان و جهان تشیع است تدبیر شده تا مراسم اجتماع منتظران برای مخاطب نوجوان همراه با مسابقات فرهنگی و قرآنی باشد.

وی، امید آفرینی و تهذیب جامعه را از برکات نشر فرهنگ انتظار و مکتب مهدویت دانست و گفت: جامعه منتظر از هیچ تلاشی برای تدارک و زمینه سازی واقعه عظیم ظهور دریغ نمی‌کند.

مدیرکل اوقاف گیلان خودسازی و تلاش برای دیگر سازی و در نهایت جامعه‌سازی را گام‌های مهم برای زمینه سازی ظهور خواند و اظهار کرد: حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) نتیجه تلاش همه انبیای الهی است.

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

حجت‌الاسلام علیزاده تصریح کرد: علت همه دشمنی‌های دنیای استکبار با جمهوری اسلامی ایران، داعیه دار بودن نظام اسلامی برای تدارک مقدمات ظهور است.

انتهای پیام

captcha