ارائه خدمات تخصصی و کیفی به مردم خراسان‌شمالی اولویت جهادگران باشد
کد خبر: 3711538
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵

ارائه خدمات تخصصی و کیفی به مردم خراسان‌شمالی اولویت جهادگران باشد

گروه اجتماعی-سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی گفت: ارتقای کیفیت خدمات این نهاد و کمک به تحول و توسعه استان در ارائه خدمت به مردم، اولویت جهادگران باشد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، دکتر رضا شاهین فر،سرپرست جهاددانشگاهی در گردهمایی جهادگران این واحد به مناسبت نیمه شعبان، اظهار کرد: نقش جهاددانشگاهی در ایجاد تحول در استان باید مشخص باشد.

وی افزود: توانمندی و فعالیت‌های همکاران منحصربه‌فرد و امیدوارکننده است و برنامه‌های خوبی در چشم انداز واحد پیش‌بینی شده است که امیدوارکننده و منشا خدمت است.

شاهین‌فر ادامه داد: در همه حوزه‌های جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی، حرکت‌های خوبی انجام شده و تلاش مضاعف کارکنان، اعتمادی مضاعف را بوجود آورده است.

وی با اشاره به برنامه های جاری این نهاد، تاسیس کلینیک درمان ناباروری و مجتمع خدماتی سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و استانداری خراسان‌شمالی را از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد این مراکز تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی به تلاش جهت اخذ مجوز رشته های تحصیلی مورد نیاز استان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی اشاره کرد و افزود: در مراکز آموزش تخصصی کوتاه مدت هم جهش‌های خوبی حاصل شده که تعمیم خدمات مراکز به شهرستان‌ها از اولویت‌هاست.

شاهین فر تاکید کرد: هدف، ارائه خدمات کیفی به مردم است و جهادگران جهاددانشگاهی خراسان شمالی ارتقای کیفیت خدمات و برنامه ها را مدنظر قرار دهند.

وی گفت: جهادگران جهاددانشگاهی باید افکار متعالی و نگرش عالی داشته باشند و ارائه  خدمت به جامعه را با همت مضاعف و ارائه ایده‌های نو پیش ببرند.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی با اشاره به معضل بیکاری در جامعه اظهار کرد: بیکاری منشا فقر و اعتیاد و فساد و دیگر آسیب‌های اجتماعی است و ایجاد اشتغال برای یک نفر، خانواده‌ای را از این آسیب‌ها می‌رهاند بنابراین هدف به گونه‌ای طرح‌ریزی شود که همه حوزه‌های جهاددانشگاهی با رویکرد ایجاد اشتغال حرکت کنند.

شاهین‌فر گفت: هر فردی که وارد مجموعه جهاددانشگاهی شود جهادگر است و باید فضای حضور افراد به گونه ای تدارک دیده شود که خدمات آنها مانا شود.

وی در خاتمه با تشکر از همسران و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی، موفقیت اعضای این نهاد را به پشتوانه حمایت خانواده‌های آنان دانست.

captcha