
به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد غلامعباس سبز سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز ۱۹ اردیبهشتماه اظهار کرد: کبد و 2 قرنیه مرحومه کوکب جمالیان کیش که به سبب سکته دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
وی افزود: تیم جراحی پیوند اعضای بیمارستان نمازی شیراز با حضور در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، اعضای بدن مرحومه کوکب جمالیان کیش را پس از خارج کردن از بدن وی برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان ابن سینای شیراز انتقال دادند.
سبز عنوان کرد: این چهارمین مورد اهدای عضو بیماران مرگ مغزی از ابتدای امسال در کهگیلویه و بویراحمد است.
انتهای پیام