۱۱۹ زندانی جرائم غیرعمد خراسان‌شمالی چشم‌انتظار خیرین
کد خبر: 3715667
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

۱۱۹ زندانی جرائم غیرعمد خراسان‌شمالی چشم‌انتظار خیرین

گروه اجتماعی - مدیر عامل ستاد دیه خراسان‌شمالی گفت:: درحال حاضر ۱۱۹ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان محبوس بوده که برای آزادی چشم انتظار کمک خیرین در جشن گلریزان هستند.

119 زندانی جرائم غیرعمدخراسان‌شمالی در انتظار کمک خیرین

رضا استاجی ، مدیرعامل ستاد دیه استان در گفت و گو با ایکنااز خراسان‌شمالی اظهار کرد: هم اکنون 119 نفر به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه ، بدهی مالی به غیر از کلاهبرداری ، حوادث کارگاهی وتصادفات در زندان به سر می برند.

وی ادامه داد:امیدواریم با مشارکت مردم و مسئولان در جشن گلریزان زمینه آزادی تعدادی ازاین زندانیان را فراهم کرده تا آنان به آغوش گرم خانواده بازگردند.

وی یادآورشد: طی سال گذشته حدود 212 زندانی به جرائم غیرعمد با کمک خیران، گذشت شکات و کمک‌های ستاد دیه استان باپرداخت بخشی از بدهی خود از زندان آزاد شدند.

استاجی عنوان کرد: طی ایام ماه مبارک رمضان در همه شهرستان‌های خراسان‌شمالی جشن گلریزان به منظور آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:خیران می‌توانند برای واریز کمک‌های خود از طریق شماره‌حساب ۸۸۸۸۸ بانک تجارت اقدام و یا از طریق کد USSD به شماره # ۸۵۰۷۷۷۷*۷۸۰* کمک‌های خود را مستقیم به ستاد دیه استان انجام دهند .

captcha