سوم خرداد یادآور ایثار و فداکاری مردان و زنان الهی است
کد خبر: 3717303
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
مدیرکل امور بانوان گیلان:

سوم خرداد یادآور ایثار و فداکاری مردان و زنان الهی است

گروه اجتماعی- رفیعی، با اشاره به خداگونه بودن حماسه آزادسازی خرمشهر در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سوم خرداد یادآور ایثار و فداکاری مردان و زنان الهی است که فقط با خدا معامله کردند.

به گزارش ایکنا از گیلان، فاطمه رفیعی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان امروز، 3 خرداد در آیین نکوداشت و تجلیل از خانواده های گرانقدر 53 شهید عملیات بیت المقدس شهرستان رشت که در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد، اظهار کرد: امروز به صورت همزمان از 260 خانواده شهید عملیات بیت المقدس در شهرستان های گیلان قدردانی می شود.

وی با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا فرزندان و همسران خودشان را تقدیم انقلاب و نظام کرده اند، گفت: درود خداوند بر شهدا، خانواده های شهدا و کسانی که راه شهدا را سرمشق زندگی خودشان قرار داده اند.

سوم خرداد یادآور ایثار و فداکاری مردان و زنان الهی است

این مقام مسئول، با اشاره به خداگونه بودن حماسه آزادسازی خرمشهر در کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: سوم خرداد یادآور ایثار و فداکاری مردان و زنان الهی است که فقط با خدا معامله کردند.

مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان اضافه کرد: چه کسانی که در صف اول نبرد حق علیه باطل بودند و به لقاءالله رسیدند و چه کسانی که در جبهه ها حضور نداشتند، اما با صبر و بردباری و همت والایشان بهترین فرزندان این مرز و بوم را تقدیم اسلام و انقلاب کردند، در عزت و اقتدار امروز نظام نقش آفرین هستند.

رفیعی، پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران را در تمامی صحنه ها همواره همراه و حامی انقلاب و نظام دانست و متذکر شد: تقدیر و تجلیل در خور و حقیقی از خانواده های معظم شهدا فقط از آن خداست، اما بر ما فرض است که در فعل و رفتار و گفتار خودمان تقدیر و تشکر را از این عزیزان انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان خانواده های شهدا و ایثارگران و صبر و استقامت آنان در هر مقام و منصب باشیم، خاطرنشان کرد: تاریخ سرزمین اسلامی ما همواره مدیون شهدا و خانواده های آنان است.

مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان، خانواده های شهدا و ایثارگران را راست قامتانی دانست که در برابر مشکلات خم به ابرو نیاوردند و همیشه حامی نظام بودند و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس صفحات نورانی از کتاب تاریخ ایران است که هرگز فراموش نمی شود و سوم خرداد نیز یکی از ایام الله های بزرگ است که همواره در قلب و یاد ما خواهد ماند.

انتهای پیام

captcha