آزادسازی خرمشهر مواضع بین‌المللی را نسبت به انقلاب تغییر داد
کد خبر: 3717424
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

آزادسازی خرمشهر مواضع بین‌المللی را نسبت به انقلاب تغییر داد

گروه اجتماعی- معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا، با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر مواضع بین‌المللی را نسبت به انقلاب اسلامی تغییر داد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، الیاس گلمحمدزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا، روز گذشته سوم خردادماه اظهار کرد: سوم خرداد سال 61 حاصل ایمان به خدا بود که با آن نگاه به جنگ تغییر یافت و اتحاد بین ارتش و سپاه شکل گرفت، نگاهی که بنی‌صدر آن را به سخره می‌گرفت.

آزادسازی خرمشهر مواضع بین‌المللی را نسبت به انقلاب تغییر داد

وی افزود: زمان بنی صدر هر چهار عملیاتی که در دوره‌ وی طرح‌ریزی شده بود با شکست مواجه شد چراکه به جنگ کلاسیک اعتقاد داشت و با فرار وی و اتحاد ارتش و سپاه و دیگر نیروها، رزمندگان اسلام با فتح خرمشهر 5 هزار کیلومتر از اراضی اشغالی را آزاد و نزدیک 19 هزار اسیر بعثی گرفتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا یادآور شد: نسل جوان انقلاب باید عوامل اصلیِ پیروزی در دفاع مقدس و فتح خرمشهر را احصا کرده و ضمن بهره‌گیری از هدایات رهبر فرزانه انقلاب برای آینده کشور و پیشرفت در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اظهار کرد: به تعبیر معظم له خرمشهرها در پیش است و همچنان دفاع باقی است؛ این انقلاب برای فتح اهداف عالیه و عبور از مشکلات فعلی نیازمند جوانان با روحیه جهادی و انقلابی است.

گلمحمدزاده اضافه کرد: جوانان باید بدانند در دوران دفاع مقدس عاملی که رزمندگان اسلام را در کنار محرومیت و محدودیت‌های فراوان به پیروزی رسانید، معنویت، ایمان و بصیرت بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در پایان سخنان خود، برگزاری همایش‌ها و تجلیل از جانبازان و خانواده‌های شهدای عملیات بیت المقدس و نشست‌های روشنگری تبیین شرایط بین الملل و منطقه‌ای را در مساجد از عناوین مهم برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برشمرد.

انتهای پیام

captcha