نمایش هنر سوخته‌نگاری در آستان قدس
کد خبر: 3718401
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

نمایش هنر سوخته‌نگاری در آستان قدس

گروه هنر ــ هنرمند سوخته نگار با بیان این‌که مجموعه‌ای را آماده رونمایی دارد گفت: در صورت مهیا شدن شرایط، این آثار را در سالروز میلاد امام رضا(ع) در آستان قدس به نمایش عمومی درخواهم آورد.

آثارم را در آستان قدس به نمایش در می‌آورم

مرتضی نداف، هنرمند سوخته نگار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا با اعلام این خبر که می‌خواهد نمایشگاهی در آستان قدس رضوی برگزار کند، اظهار کرد: در حال آماده‌سازی مجموعه‌ای هستم که به امید خدا سوم مرداد آن را حرم مطهر امام رضا(ع) به نمایش در خواهم آورد. مذاکرات اولیه با مسئولان آستان قدس در حال انجام است، اما اگر بنا به دلایلی این امکان فراهم نشد، کارهای مورد نظر را در خبرگزاری تسنیم رونمایی خواهم کرد.

وی افزود: این مجموعه شامل هشت اثر سوخته نگاری است که همگی آنها در مدح امام هشتم(ع) خلق شده است. برای ساخت این مجموعه تا به امروز 4 ماه زمان صرف شده است. تمام این کارها به روی چوب  شکل گرفته، اما تمام تلاشم این بوده که هر کار با دیگری به لحاظ ظاهر تفاوت داشته باشد.

این هنرمند ادامه داد: تمام خط‌هایی که در این کار از آن استفاده شده خط «ملک» است. لازم به ذکر است که این خط را خود خلق کرده‌ام. همچنین کارهای مورد نظر در نمایشگاه به فروش خواهد رسید.

نداف در پایان تصریح کرد: من تا به امروز کارهای بسیاری درباره امام رضا (ع) خلق کرده‌ام، اما هیچگاه حس نمی‌کنم که در این حوزه کار کردن کافیست، زیرا عشقی که ایرانیان به این امام همام دارند غیر قابل وصف است.

انتهام پیام

captcha