
به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایرنا، هادی زارعپور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز، 19 خردادماه اظهارداشت: مدارس امین برای نخستین بار و با هدف تقویت بنیه علمی و معارف اسلامی و با همکاری حوزههای علمیه در یاسوج مرکز استان تأسیس میشود.
وی بیان کرد: با هماهنگیهای صورت گرفته با حوزههای علمیه استان در سال تحصیلی آینده دو مدرسه پسرانه و دخترانه در دوره اول متوسطه در شهر یاسوج دانش آموز میپذیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: رسیدن به حیات طیبه ،کرامت انسانی و ارتقای تربیت دینی و اخلاقی از دیگر اهداف تاسیس این مدارس است.
انتهای پیام