«بهترین قصه‌گو برنده است» به چاپ دوم رسید
کد خبر: 3723240
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

«بهترین قصه‌گو برنده است» به چاپ دوم رسید

گروه ادب ــ کتاب تازه نشر «بهترین قصه‌گو برنده است» از سوی انتشارات «اطراف» به چاپ دوم رسید.

«بهترین قصه‌گو برنده است» به چاپ دوم رسید
به گزارش ایکنا؛ کتاب «بهترین قصه‌گو برنده است» اثر آنت سیمونز همزمان با سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه از سوی نشر اطراف منتشر شد.
این اثر هم‌اکنون پس از حدود یک ماه با ترجمه زهرا باختری و ویراستاری مریم‌السادات حسینی به چاپ دوم رسید. در این کتاب مخاطب با روش‌های مؤثر قصه‌گویی آشنا می‌شود و نشان می‌دهد چطور با سرمایه‌گذاری روی داستان سود کنید، چطور با قصه در هر موقعیتی به همکاری و تعامل‌تان با دیگران بیفزایید و از درگیری‌ها دور بمانید.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم؛ «پدرم من را بزرگ کرد که قصه‌گو شوم. ماجرای اولین شغلش – صید ماهیانر طعمه برای ماهی‌گیران – را برایم می‌گفت و اعتماد به نفسم را با شرح پر آب و تاب سودی که نصیبش شده بود، بالا می‌برد. ماجرای ورشکست‌شدنش را می‌گفت و مرا از تصمیم عجولانه می‌ترساند.»
قصه، فقط به کار خواباندن بچه‌ها نمی‌آید. قدرت قصه در دنیای بزرگ‌ترها باورنکردنی است. با داستان می‌شود درباره مشکلات جهان حرف زد، برای آن‌ها راه‌حل یافت و دنیا را جای بهتری کرد. قصه‌ها در رونق کسب و کار تأثیر شگفتی دارند. کسانی که با خودشان داستان سر کار می‌برند، آنهایی که صبح همراه نهار در کیف اداری‌ قصه می‌گذارند ردی در رابطه به جا می‌گذارند که فراموش نمی‌شود. قصه‌گویان ارتباطشان با مشتری، همکار، رئیس و ارباب‌رجوع را هموار می‌کنند و به سطح تازه‌ای از آورده‌های مالی و شغلی می‌رسند. قصه اطلاعات خام را شخصی می‌کند، اعتماد می‌آورد و کاری می‌کند که دیگران به آن‌چه عرضه می‌کنید اطمینان کنند.

کتاب «بهترین قصه‌گو برنده است» اثری از آنت سیمونز از سوی نشر اطراف به قیمت 25 هزار تومان ارائه شده است.
انتهای پیام

captcha