اجرای طرح ۱۴۵۲ ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان ایلام
کد خبر: 3732323
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

اجرای طرح ۱۴۵۲ ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان ایلام

گروه فرهنگی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری و اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۲ در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: این طرح با محوریت حفظ جزء ٣٠ قرآن کریم در قالب اوقات فراغت برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه سهمیه استان ایلام ٢٥ کلاس درس قرآن کریم در سطح استان ایلام بوده که در بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان توزیع‌شده است، افزود: مجری این طرح کانون تخصصی قرآن و عترت رحمه للعالمین است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: مدت ‌زمان اجرای این طرح تا پایان سال ٩٧ است که در سه بازه زمانی تابستان از سوره ناس تا زلزال، پاییز از سوره بینه تا طارق و زمستان از سوره بروج تا نبأ برگزار می‌شود.
چراغی‌پور تصریح کرد: درنهایت از حافظان قرآن کریم که در این طرح موفق شوند در آیینی هم‌زمان با گرامیداشت ١٨ اسفند با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام
captcha