جمع‌آوری 165 میلیون تومان نذورات در روز عید سعید قربان
کد خبر: 3740870
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبرداد؛

جمع‌آوری 165 میلیون تومان نذورات در روز عید سعید قربان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با عید قربان خیران زنجانی نزدیک به 165 میلیون تومان در قالب نذورات، گوشت قربانی و گوسفند زنده به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان اهدا کردند.

جمع‌آوری 165 میلیون تومان نذورات در روز عید سعید قربانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، شامگاه پنجشنبه 1 شهریور ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مناسبت‌های مختلف در طول سال فرصت‌های مهمی برای توسعه کارهای خیرخواهانه به نفع جامعه هدف کمیته امداد به شمار می‌رود، گفت: طرح‌های متنوعی به‌منظور مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه با اجرای طرح‌های مشارکتی متنوع ظرفیت‌های بالایی در حوزه رسیدگی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد ایجاد می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم با فعالیت اثربخش در حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی زمینه حضور بیشتر خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد فراهم شود.
صفری ادامه داد: رسیدگی به حال نیازمندان ریشه در اعتقادات مردم دارد و طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برگرفته از آموزه‌های دینی بوده و ازاین‌رو خیران با اعتماد و اطمینان کامل در برنامه‌های اجرایی این نهاد مشارکت می‌کنند.
مدیرکل  کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در ادامه از جمع‌آوری نذورات قربانی در روز عید سعید قربان خبر داد و گفت: 115 پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب وجه نقد، گوشت قربانی و گوسفند زنده برای ذبح در سطح استان زنجان دایر شد.
وی افزود: همزمان عید قربان مردم استان زنجان مبلغ نزدیک به 165میلیون تومان در قالب نذورات قربانی و وجه نقد و گوسفند زنده به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان کمک کردند.
صفری با اشاره به اینکه  نذورات قربانی جمع‌آوری‌شده در عیدقربان سال گذشته 102 میلیون تومان و در طول سال190میلیون تومان بوده است، اشاره کرد: میزان مشارکت مردم استان زنجان در روز عید سعیدقربان امسال نسبت به آمار اولیه سال گذشته بیش از 61 درصد افزایش داشته است و دریافت کمک‌ها و نذورات همچنان ادامه دارد که آمارهای نهایی متعاقبا جمع‌بندی و اعلام می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در پایان  گفت: شاخص‌ترین مشارکت مردم در عید قربان امسال قربانگاه روستای کهلا از توابع شهرستان خدابنده بود که مردم نیکوکار و خیران این روستا با ذبح 20 راس گوسفند و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان منطقه در این روستا قربانگاه ایجاد کردند.
انتهای پیام
captcha