دولت‌های نظام اسلامی باید با شاخص‌های اسلامی حرکت کنند
کد خبر: 3740909
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

دولت‌های نظام اسلامی باید با شاخص‌های اسلامی حرکت کنند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه دندی با تأکید بر رصد هوشمندانه و نقد منصفانه دولت‌ها گفت: در نظام اسلامی دولت‌ها باید با شاخص اسلامی حرکت کنند.

دولت‌های نظام اسلامی باید با شاخص‌های اسلامی حرکت کنندبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای بررسی عملکرد دولت و نیز ارائه گزارش عملکرد از طرف مسئولان است تا مردم در جریان پیشرفت‌ها قرار گیرند.
وی به بازخوانی شاخص‌های دولت اسلامی تأکید کرد و افزود: همه دولت‌ها در ایام انتخابات و بعد از آن وعده‌ها و شعارهایی می‌دهند که ارائه گزارش از عملکردها و تحقق وعدها از بهترین برنامه‌ها در هفته دولت است.
امام جمعه دندی کارآمدی، انقلابی، عزتمندی و بیان مواضع انقلابی، خدمت جهادی و پرهیز از فساد را از شاخص‌های دولت اسلامی برشمرد و گفت: در نظام اسلامی دولت‌ها باید با شاخص اسلامی حرکت کنند.
وی با بیان اینکه مبالغه فساد در کشور دروغ است؛ هر چند فساد کمش هم زیاد است، گفت: فساد مهمترین مانع کارآمدی دستگاه‌ها و نهادها است و همه مسئولان باید در برخورد با مفسدان یک‌صدا باشند.
حسینی‌نسب با تأکید بر رصد هوشمندانه، نقد منصفانه و حمایت حکیمانه، سیره مقام معظم رهبری در برخورد با دولت‌ها عنوان کرد: مخالفت با دولت خلاف قانون است ولی نقد و انتقاد به معنای مخالفت نیست و ضمن پرهیز از سیاه‌نمایی باید مشکلات را به شکل صحیح دید.
حسینی‌نسب در ادامه با گرامیداشت یاد شهید انقلابی، شهید سید علی اندرزگو و شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجائی و باهنر، الگوی یک دولت اسلامی و انقلابی هستند که باید رفتار و عمل آن‌ها در جامعه پیاده شود.
خطیب جمعه شهر دندی با تبریک عید غدیر خم، عید امامت و ولایت، گفت: اسلام بدون غدیر ناقص بوده و دین اسلام و رسالت پیامبر(ص) با ولایت امیرمؤمنان علی(ع) کامل است.
انتهای پیام
captcha