آرامش حاکم بر کشور مرهون رشادت‌های نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است
کد خبر: 3753328
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳

آرامش حاکم بر کشور مرهون رشادت‌های نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است

گروه اجتماعی- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امنیت و آرامش حاکم بر کشور عزیز ایران مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است که همواره با از خود گذشتگی این موهبت ارزشمند را برای ملت ایران فراهم کردند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسي 14 مهرماه به مناسبت هفته نيروي انتظامي با حضور در منزل شهيدان لطف‌الله ايزدي و علي عليپور ضمن قدرداني از خانواده‌هاي شهيد، اظهار کرد: تجليل، تکريم و سرکشي از خانواده شهدا، رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي رزمندگان دفاع مقدس را براي مسئولان يادآوري مي‌کند.
وي خانواده شهدا را تداوم نهضت انقلاب اسلامي عنوان کرد و افزود: خانواده‌هاي شهدا برکت جامعه اسلامي هستند.
استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: امنيت و آرامش حاکم بر کشور عزيز ايران مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های نيروهاي نظامي، انتظامي و امنيتي است که همواره با از خود گذشتگي اين موهبت ارزشمند را براي ملت ايران فراهم کردند.
عباسي ادامه داد: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در حفظ نظم، امنيت داخلي و برقراري فضاي آرام جامعه نقش اساسي و کليدي بر عهده دارد و هميشه ثابت کرده است که به عنوان يار و ياور در کنار مردم بوده و از هرگونه خدمتِ صادقانه کوتاهي نکرده است.
وی خاطرنشان کرد: البته در اين بين نيروي انتظامي در راه برقراري امنيت جامعه شهيدان و جانبازان زيادي را تقديم ايران اسلامي کرده است که همواره بر دلاوري‌ها و ايثارگري‌هاي آنان افتخار مي‌ورزيم.

انتهای پیام

captcha