برپایی نمایشگاه عرضه و فروش محصولات زنان خانه‌دار کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3753416
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

برپایی نمایشگاه عرضه و فروش محصولات زنان خانه‌دار کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه عرضه و فروش محصولات زنان خانه‌دار در استان برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه عرضه و فروش محصولات زنان خانه‌دار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، آذر صفایی‌نیا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 14 مهرماه در نشست مشاوران امور بانوان ادارات استان و سازمان‌های مردم‌نهاد اظهار کرد: همچنین جشنواره پخت غذای سالم با رویکرد زنان، مدیران تغذیه خانواده نیز در مرکز استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه حمایت از تولیدات بانوان رسالت اصلی حوزه بانوان است، تصریح کرد: جشنواره تولیدات به توانمندسازی زنان و توسعه ظرفیت‌های اقتصادی در بخش بانوان کمک می کند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این جشنواره برای حمایت از تولیدات زنان برگزار می شود و به توانمندسازی اقتصادی زنان کمک می کند.
صفایی‌نیا بیان کرد: برگزاری همایش تأمین حقوق زنان خانه‌دار نیز برای زنانی برگزار می شود که از حقوق خود مطلع نیستند و در این همایش‌ها با حقوق شهروندی آشنا می‌شوند.
وی با بیان اینکه ما هفته عشایر، سلامت و تربیت‌بدنی را پیش رو داریم،ابراز کرد: ارتباط تنگاتنگی میان سلامتی و ورزش وجود دارد و اگر ما بخواهیم از سلامت برخوردار باشیم باید شیوه زندگی سالم با محوریت تغذیه سالم و حرکت و پویایی را با محوریت مادران در خانه داشته باشیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری با اشاره به لزوم توجه بیشتر زنان شاغل به سلامت خود، تصریح کرد: متأسفانه بیش از ۹۰ درصد زنان شاغل از خطرهای پیش روی خود اطلاع کافی ندارند.
صفایی‌نیا یادآور شد: در راستای آموزش زنان شاغل نیز کارگاه پیشگیری از سرطان زنان برای بانوان شاغل استان در هشت شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha