شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مردم را به راهپیمایی۱۳ آبان دعوت کرد
کد خبر: 3760873
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مردم را به راهپیمایی۱۳ آبان دعوت کرد

گروه اجتماعی ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه‌ای از مردم استکبارستیز استان خواست تا فردا همزمان با ۱۳ آبان روز استکبارستیزی در راهپیمایی شرکت کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مردم را به راهپیمایی۱۳ آبان دعوت کرد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در این اطلاعیه آمده است؛
تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان با شعار محوری هیهات منا الذله و فریاد رسای مرگ بر آمریکا، صبح یکشنبه در سراسر استان، حماسی و پرشورتر از قبل برگزار خواهد شد .
یوم الله سیزدهم آبان، روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانۀ ‌ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است .
چهل سال ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانۀ ملت قهرمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در برابر چهل سـال خبـاثت و شـرارت و جنایت و تحریم های همه جانبه و ظالمانۀ امریکا پس از وقوع انقلاب اسلامی، بألاخره باعث بیداری ملت‌ها و جهان‌شمول شدن شعارمرگ بر آمریکا و تنزل جایگاه امریکا در بین افکار عمومی و برملا شدن چهره خبیث و منافقانه آنان در سطح منطقه و جهان شد .
یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی، الگوی امروزی و تمام نمای پیام تاریخی، جهان‌شمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است؛ و آمریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی و صلح جهانی به عنوان شیطان بزرگ، مصداق اتم استکبار و فرزند نامشروع جریان‌های طاغوتی و سلطۀ اغواگرایانۀ شیاطین است .
مراسم 13 آبان امسال، روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» و مرگ برخباثت‌ها و جنایت‌های مختلف او علیه بشریت است، و تا زمانی که سیاست‌های استکباری وخوی ظالمانه و ددمنشانۀ امریکا علیه ایران و سایرکشورها و دولت‌های مستقل، آزادیخواه و عزت طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»، به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی حذف نمی‌گردد، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادیبخش خود و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هرروز فراگیر تر و جهانشمول تر از قبل می شود .
شعار مـرگ بـر آمریـکا،مـرگ بـر انگلیـس،مـرگ بر صهیونیسـم و اسـرائیل و مرگ بر استکبار امروز ملت عاشورایی ایران، ترجمان همان شعارهیهات منا الذله اباعبدالله الحسین(ع) و لبیک به ندای جـاودان هـل مـن نـاصـر ینـصـرنـی امـام حسـین(ع) در ظـهر عـاشـوراست .
به درستی؛ رمز آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، استکبارستیزی و مقابله با ظلم سلطه‌گران عالم است و وجه اشتراک عاشورای حسینی و سه واقعۀ مهم یوم الله 13 آبان، همان روح مبارزه با ظلم و ظالم و استکبار است .
مـراسـم تـظاهـرات ضـد اســتـکبـاری یـوم الله 13آبـان صـبح روز یـکشـنبـه در سـراسـر استان کهگیلویه و بویراحمد و در یاسوج به صـورت ویـژه از سـاعـت 09:30 صـبح، از میدان هفتم تیر برگزار می‌شود.
شـورای همـاهنـگی تـبلیـغات اسـلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و گرامیداشت شهدای گرانقدر یوم الله 13 آبان؛ از مردم انقلابی وعاشورایی استان، دعوت می کند تا با حضور عاشورایی، وحدت بخش، انقلابی، گسترده و حماسی خود در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی مجدد زنند و با سـردادن شـعار همیشـگی خـود؛ یعنـی، مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، فریاد رسای « هیـهـات منـا الـذلـه » حسـینی را بـار دیـگر به گـوش وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان برسانند.
انتهای پیام

captcha