آمریکا با تحریم هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد
کد خبر: 3761196
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
آیت‌الله خاتمی:

آمریکا با تحریم هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران اسلامی و مردم ایران پیروز میدان هستند، آمریکا با تحریم هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد و در تحریم‌های گذشته شکست خورده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز یکشنبه، 13 آبان در جمع مردم کرمان در راهپیمایی باشکوه 13 آبان با تشکر از اجتماع بسیار باشکوه مردم کرمان گفت: مردم و مسئولان با حضور خود این همایش ملی را تبدیل به وحدت و صفای ملی کردند.
وی با بیان اینکه جنایات آمریکا علیه ملت ایران سال‌هاست که وجود دارد، افزود: آمریکا قبل از انقلاب از یک رژیم دین‌ستیز و اخلاق‌ستیز در ایران حمایت می‌کرد و بعد از انقلاب هم در سفارتخانه خود کار جاسوسی علیه مردم ایران انجام می‌داد.
آیت‌الله خاتمی جنگ تحمیلی را از دیگر جنایات آمریکا برشمرد و بیان کرد: امروز نیز آمریکا جنگ اقتصادی را در اوج کار خود قرار داده است، جنگ روانی و رسانه‌ای امروز هم از دیگر توطئه‌های آمریکای جنایتکار است.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حمله صدام به ایران بی‌تردید با مشورت امریکا انجام شد و حمله به هواپیمای مسافربری و جنگ اقتصادی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون از دیگر توطئه‌های امریکا علیه ملت فداکار ایران است که این روزها اوج جنگ اقتصادی است.
وی تصریح کرد: به فرموده امام راحل، آمریکا یک شیطان بزرگ است و مردم ایران به همان شکوه سال 57 از او بیزار بوده و فریاد «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی و مردم ایران پیروز میدان هستند، آمریکا با تحریم هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد و در تحریم‌های گذشته شکست خورده است.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: آمریکا فریبکاری می‌کند که ما با ملت ایران خوبیم و با دولت ایران مشکل داریم در صورتی که دروغ می‌گوید و تحریم‌ها نشان از همین است، تفرقه و دو قطبی کردن جامعه در ادامه توطئه جنگ روانی آمریکا است.
وی بیان کرد: نظام اسلامی موفق بوده و این سختی‌ها ما را آبدیده‌تر خواهد کرد، همان طور که جنگ تحمیلی کشور ما را در برابر جنگ نظامی بیمه کرد.
آیت‌الله خاتمی گفت: این ملت با داشتن دو سرمایه پیروز است و پیروزی‌های آینده در انتظار اوست و آینده این ملت روشن‌تر از گذشته خواهد بود.
وی افزود: نخستین سرمایه، داشتن رهبری فقیه، مجتهد، جانباز، مخلص، دوراندیش، زیرک، هوشیار و سرمایه دوم، مردم همراه است.
خاتمی تأکید کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند با مدیریت جهادی و شبانه‌روزی تلاش کنند این سختی و فشار کاهش پیدا کند و در عین حال در کنار آن شما ملت در روز بیعت با انقلاب و نظام آمده‌اید و خواهید آمد و این قیام شما و انقلاب انشاء‌الله زمینه ساز ظهور بقیه الله الاعظم باشد.
انتهای پیام

captcha