برپایی 100 نمایشگاه انقلاب در مدارس البرز
کد خبر: 3774683
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

برپایی 100 نمایشگاه انقلاب در مدارس البرز

گروه فرهنگی ــ مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، 100 نمایشگاه با رویکرد فرهنگی در مدارس البرز برپا می‌شود.

برپایی 100 نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس البرز

مجتبی فریدونی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب 100 نمایشگاه با رویکرد فرهنگی و استفاده از فناوری نوین در مدارس البرز برپا می‌شود.
وی تصریح کرد: حساسیت‌آفرینی، انگیزه بخشی، رفتارسازی، تجربه‌آفرینی، بصیرت‌آفرینی و معرفت بخشی از راهبردهای اصلی در برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب اسلامی است.
فریدونی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان بر اساس خلاقیت و ابتکار، محصولاتی را با شاخصه‌های مشخص شده ساخته و در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌کنند.
این مسئول با اشاره به محورهای نمایشگاه‌های انقلاب، یادآورشد: کارنامه سیاه پهلوی، فساد سیاسی و اقتصادی رژیم شاهنشاهی، آشنایی با سوابق انقلابی شهر و مبارزان استانی، دستاوردهای انقلاب، ارائه مدل حکومت اسلامی و ولایت فقیه، فروپاشی نظام سلطه، بحران های اجتماعی در غرب بویژه بحران خانواده و معرفی جامعه نمونه اسلامی با الگو گیری از سبک اسلامی-ایرانی از مهم‌ترین محورهای این نمایشگاه‌ها ی انقلاب در مدارس است.
فریدونی ایجاد گروه‌های سرود دانش‌آموزی، برگزاری نشست‌های روشنگری با عنوان آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی و تهاجم فرهنگی را از دیگر برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد انقلاب در مدارس البرز برشمرد.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز عنوان کرد: فعالیت‌های دانش آموزی در استان در دهه فجر، باید سبب عمق بخشی به معارف انقلاب، ایجاد علقه قلبی، انس گرفتن با آرمان‌ها و ایجاد تعلق خاطر به مکتب انقلاب شود.
فریدونی با بیان اینکه دشمن در تهاجم فرهنگی مصمم است، گفت: باید با روشنگری، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده به خانواده‌ها و دانش‌آموزان از آسیب‌های اجتماعی به نسل جدید، جلوگیری کنیم.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا دانش‌آموزان را با ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، همچنین با روحیه انقلابی آشنا کنیم.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز با اشاره به ضرورت تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی برای نسل جدید در کشور، اضافه کرد: این آرمان ها باید مثل گذشته در ذهن و روح نسل جدید نیز نقش ببندد.
انتهای پیام

captcha