طرح‌های برتر فضای مجازی کانون‌های مساجد جنوب کرمان حمایت می‌شوند
کد خبر: 3781088
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲

طرح‌های برتر فضای مجازی کانون‌های مساجد جنوب کرمان حمایت می‌شوند

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: تعدادی طرح برتر و منتخب کانون‌های مساجد جنوب کرمان در حوزه فضای مجازی حمایت می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیروز دوشنبه، 24 دی در گردهمایی کانون‌های مساجد جنوب کرمان در حاشیه نمایشگاه کتاب در جنوب استان کرمان گفت: یکی از ویژگی‌های فعالیت در کانون‌های مساجد به‌ویژه جنوب کرمان، عشق به انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است.
وی افزود: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و به‌منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب راه‌اندازی شد و فروش رو به رشد هر ساله نمایشگاه کتاب، نشان از توجه مردم به حوزه کتاب و کتابخوانی در جنوب کرمان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: امسال 560 ناشر برای حضور در ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان ثبت‌نام کردند و به دلیل محدودیت فضا، امکان حضور 220 ناشر فراهم شد.
اسحاقی اظهار کرد: به‌طور ویژه از بین طرح‌های ارائه شده از سوی کانون‌های مساجدی که در حوزه فضای مجازی فعالیت دارند، 10 طرح را انتخاب و به شکل ویژه از طرح‌های منتخب حمایت می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه جمعیت قابل توجهی از مردم جنوب استان کرمان در روستاها زندگی می‌کنند، تأکید کرد: یکی از اهداف اصلی کانون‌ها انجام فعالیت‌های فرهنگی در روستاها است.
انتهای پیام

captcha