مؤسسه منتظران مهدی(عج)؛ بانی هیئات‎‌‌ ادعیه و زیارت در هفشجان
کد خبر: 3786661
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

مؤسسه منتظران مهدی(عج)؛ بانی هیئات‎‌‌ ادعیه و زیارت در هفشجان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه منتظران مهدی(عج) هفشجان گفت: این مؤسسه علاوه بر کلاس‌های آموزشی قرآن، چندین هیئت قرآنی و نیز هیئات‌ ادعیه و زیارت را راه‌اندازی کرده که در سطح شهر، مساجد و منازل به برگزاری محافل قرآنی و مراسم ادعیه می‌پردازند.

احمد راستینه، مدیر مؤسسه منتظران مهدی(عج) هفشجان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه این مجموعه از سال 75 در عرصه قرآنی شهر هفشجان حضور دارد و از سال 85 به صورت رسمی ثبت شده است، اظهار کرد: حدود 500 قرآن‌آموز خانم و 300 قرآن آموز آقا از خدمات آموزشی این مؤسسه در رشته‌های صوت و لحن، تدبر و تفسیر، حفظ موضوعی، حفظ از یک تا 30 جزء و اذان و اقامه بهره‌مند می‌شوند.
وی افزود: این مؤسسه علاوه بر کلاس‌های آموزشی قرآن، چندین هیئت قرآنی و نیز هیئات‌ ادعیه و زیارت را راه‌اندازی کرده که در سطح شهر و مساجد و منازل به برگزاری محافل قرآنی و مراسم ادعیه می‌پردازند و در مجالس خانگی، که در طی سال‌های اخیر به صورت مستمر ادامه دارد، بعد از روخوانی قرآن و تفسیر، مراسم دعا و پذیرایی در پایان جلسات برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه منتظران مهدی(عج) هفشجان با اشاره به اینکه ساختمان این مؤسسه به صورت خیریه به فعالیت‌های مؤسسه اختصاص دارد، افزود: تمام خدمات آموزشی به علاقه‌مندان قرآن و اهل بیت(ع) و نیز اهدای هدایا به نفرات برگزیده و فعال رشته‌های مختلف، به صورت رایگان و از محل اعتبارات خیریه هزینه می‌شود و مربیان نیز از باب علاقه و فی ‌سبیل‌الله به آموزش و ترویج مشغول هستنند.
راستینه در‌خصوص مشارکت قرآن‌آموزان این مؤسسه در مسابقات قرآنی استان، خاطر‌نشان کرد: گاها برخی از این افراد در رشته حفظ صاحب مقام‌هایی در سطح استان شده‌اند و امسال نیز حدود 60 نفر از قرآن‌آموزان در مسابقات قرآنی مختلف شرکت کردند.
یادآور می‌شود، مؤسسه منتظران مهدی(عج) واقع در هفشجان، چهارمحال و بختیاری، بلوار دکتر شریعنی، جنب مسجد مقدس، هموراه پذیرای علاقمندان مباحث قرآنی و دینی است.
انتهای پیام

captcha