اجتماع «فاطمیون انقلابی در آیینه قرآن» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3787323
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

اجتماع «فاطمیون انقلابی در آیینه قرآن» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اجتماع بزرگ «فاطمیون انقلابی در آیینه قرآن» ۱۶ بهمن‌ماه در سالن اجتماعات اداره امور قرآنی استان خبر داد.

اجتماع بزرگ «فاطمیون انقلابی در آیینه قرآن» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: در 16 بهمن‌‌ماه اجتماع فاطمیون انقلابی در آیینه قرآن با حضور قاریان برجسته استانی برگزار می‌شود.
وی افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران هستیم و نقش تأثیرگذار زنان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اهمیت جایگاه ویژه بانوان را در تاریخ انقلاب به تصویر می کشد.
تقی‌‍‌پور رسالت زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را مهم خواند و بیان کرد: هنر انقلاب اسلامی ، متحول کردن زنان جامعه، هدایت آنان به سوی اسلام و بستر سازی برای شکوفایی شخصیتی بانوان بود.
وی افزود: اجتماع بزرگ فاطمیون انقلابی در آیینه قرآن ویژه بانوان است و تمام بخش‌های این جشن توسط خود بانوان برگزار می‌شود.
تقی‌پور با اشاره به برگزاری این اجتماع در اداره امور قرآنی استان تصریح کرد: مجری‌گری قرآنی، قرائت قاریان برجسته استانی، تواشیح‌خوانی، سخنرانی و مداحی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این جشن است.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از دیگر برنامه‌های جذاب و آموزنده این اجتماع، برگزاری مسابقه قرآنی همراه با اهداء جوایز فرهنگی به برندگان است.
وی با بیان اینکه امیدواریم برنامه‌های قرآنی در دهه فجر مقدمه‌ای برای برنامه‌های سال آینده باشد، تصریح کرد: امسال دهه فجر مقارن با ایام فاطمیه است و ما سعی داریم با در نظر گرفتن فعالیت‌های متنوع ایام الله فجر را با رنگ و بویی دینی و قرآنی برپا کنیم.
یادآور می‌شود، این اجتماع بزرگ به همت اداره امور قرآنی استان و دو موسسه امام محمدباقر(ع) و مؤسسه الشفاء در روز سه‌شنبه، 16 بهمن‌ماه ساعت 15 در سالن اجتماعات اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان واقع در خیابان کاشانی کوچه 21 برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha