حادثه تروریستی زاهدان حاصل عصبانیت دشمن از شکوه ۲۲ بهمن است
کد خبر: 3790261
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

حادثه تروریستی زاهدان حاصل عصبانیت دشمن از شکوه ۲۲ بهمن است

گروه اجتماعی ــ رئیس بسیج رسانه گیلان حادثه تروریستی زاهدان را نشان دهنده عجز و عصبانیت دشمنان ایران اسلامی از شکوه و عظمت ملتی دانست که در یوم الله ۲۲ بهمن در تجدید بیعت با، ولی امر مسلمین چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، ضمن محکومیت حادثه تروریستی اتوبوس مدافعان میهن اسلامی، اظهار کرد: حادثه خونین محور زاهدان - خاش که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران و حافظان ایران اسلامی شد، دردناک و جانسوز است.

وی حادثه مذکور را نشان دهنده عجز و عصبانیت دشمنان ایران اسلامی از شکوه و عظمت ملتی دانست که در یوم الله 22 بهمن در تجدید بیعت با ولی امر مسلمین چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

رئیس بسیج رسانه گیلان تصریح کرد: در طول چهل سال از عمر پرخیر و برکت انقلاب اسلامی دشمنان همواره با توطئه و آشوب علیه نظام اسلامی سعی در تفرقه افکنی و پیشبرد اهداف خود کرده اند که با انسجام و همدلی ملت شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی با شکست مواجه شده اند.

جعفری با بیان اینکه دشمنان انقلاب از شدت عصبانیت به حمایت از گروه های تروریستی می پردازند، گفت: تروریست ها دست به جنایتی آشکار زده و با به شهادت رساندن پاسداران مظلوم حریم ولایت و امنیت و مدافعان میهن اسلامی چهره واقعی و ضد بشری خود را بیش از گذشته در مقابل چشم جهانیان و سازمان به اصطلاح حقوق بشر به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به همزمانی حادثه تروریستی زاهدان و نشست ضد ایرانی و سیرک ورشو، خاطرنشان کرد: دشمنان قطعا باید منتظر پاسخ قاطع، سخت و پشیمان‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قهرمان باشند. بی‌تردید ملت ما با فرهنگ شهادت هیچ ابایی از دشمن ندارد.

انتهای پیام

captcha