آزمون استخدامی در کهگیلویه و بویراحمد در صحت و سلامت برگزار شد/ هیچ شائبه‌ای وجود ندارد
کد خبر: 3796186
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

آزمون استخدامی در کهگیلویه و بویراحمد در صحت و سلامت برگزار شد/ هیچ شائبه‌ای وجود ندارد

گروه اجتماعی ـ رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ششمین آزمون استخدامی کشور در استان توضیحاتی ارائه کرد.

آزمون استخدامی در کهگیلویه و بویراحمد در صحت و سلامت برگزار شد/ هیچ شائبه‌ای وجود ندارد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد قائم کاظمی بیدک، رئیس جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 17 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اطهار کرد: صبح امروز جمعه، 17 اسفندماه 97 آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه گچساران، یاسوج و دهدشت برگزار شد.
وی افزود: 4687 نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد متقاضی شرکت در این آزمون شدند که در شهرستان‌های بویراحمد و دنا 2724 نفر( محل آزمون دانشگاه دولتی یاسوج)، در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده 1312 نفر(محل آزمون دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی دهدشت) و در شهرستان‌های گچساران و باشت 651 نفر (محل آزمون دانشکده نفت و گاز، سالن شهید جهان آراء دبیرستان شاهد و دبستان آسیه) شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.
رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قرار بود که این آزمون رأس ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های محل آزمون برگزار شود که به علت اشکالی که در ادامه توضیح داده می شود، با تأخیر برگزار شد.
کاظمی بیدک تصریح کرد: این آزمون در شهر یاسوج قرار شد در دانشگاه یاسوج برگزار شود که با تاخیر در ساعت ۹ و نیم صبح برگزار شد.
وی ادامه داد: برخی از داوطلبان سعی در اخلال روند آزمون داشتند که با عکس‌العمل سایر داوطلبان آزمون به روند عادی برگشت و آزمون نهایت امنیت و سلامت برگزار شد.
رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همه کارها طبق برنامه پیش می‌رفت تا اینکه براساس اشتباهی که در تهران انجام گرفت، بر روی یکی از کیسه‌های سئوالات یاسوج اشتباهی لیبل دهدشت زده شده بود و بر روی یکی از کیسه‌های سئوالات دهدشت نیز لیبل یاسوج زده بودند که پس از متوجه این اشتباه در سریعترین زمان ممکن اقدام به جابجایی بسته‌ها کردیم.
کاظمی بیدک با بیان اینکه همه سئوالات همزمان با سراسر کشور در یک ساعت خاص پلمپ شان باز شد، بیان کرد: وقتی متوجه این جابه جایی شدیم در سریع‌ترین زمان سؤالات را به حوزه‌ها برگرداندیم و کار انتقال انجام گرفت و ما با شورای تأمین و مسئولان امر هماهنگی لازم را انجام دادیم که در جریان باشند.
وی ابراز کرد: در استان این کار به خوبی مدیریت کردیم و بنده و نماینده سازمان جهاد دانشگاهی کشور و حراست در بین متقاضیان حضور پیدا کردیم و برای آنها توضیح دادیم و آزمون در استان برگزار شد.
رئیس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نماینده سازمان جهاد دانشگاهی کشور در استان حضور دارند و در جریان تمام مسائل هستند.
کاظمی بیدک یادآور شد: هیچ گونه شائبه ای در برگزاری و اجرای آزمون در استان وجود نداشت و این آزمون در صحت و سلامتی و با هماهنگی مرکز آزمون کشور برگزار شد.
انتهای پیام

captcha