تأکید وزیر بهداشت بر هم‌افزایی برای اجرای برنامه‌های نشاط‌آور در ایلام
کد خبر: 3801300
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰

تأکید وزیر بهداشت بر هم‌افزایی برای اجرای برنامه‌های نشاط‌آور در ایلام

گروه اجتماعی ــ وزیر بهداشت با تأکید بر هم‌افزایی برای اجرای برنامه‌های نشاط ‌آور در ایلام، گفت: ریشه اصلی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، روان‌پریشی عمومی و دل‌مردگی است که باید با ایجاد نشاط اجتماعی این مشکلات حل شود.

تاکید وزیر بهداشت بر هم‌افزایی برای اجرای برنامه‌های نشاط ‌آور در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، سعید نمکی، وزیر بهداشت امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی و شورای مبارزه با مواد مخدر استان، با قدردانی از مدیریت بارندگی‌ها در ایلام، اظهار کرد: از آغاز بارندگی‌ها 9 سفر به استان‌های سیل‌زده داشته‌ام و خوشبختانه کاری که در استان با وفاق نیروهای اجرایی استان انجام شد، کار بزرگی در زمینه پیشگیری انجام شد.
وی با بیان اینکه سیل اخیر در کنار آسیب‌هایی که وارد کرد ما را از خشکسالی نجات دادو حیات را دوباره به زاگرس برگرداند.
وزیر بهداشت در بخش دیگری از صحبت‌های خود ریشه اساسی آسیب‌های اجتماعی در استان را دلمردگی و پریشان خاطی عنوان کرد و گفت: در استان به نشاط افزایی نیاز داریم و برای همین موضوع ما طرح نماد را در مدارس استان اجرا کردیم.
نمکی بر بازگشت فرزندان بازمانده از تحصیل این سرزمین تاکید کرد و گفت: مدیران اجرایی استان در شادمان کردن مردم به هم کمک کنند و برای این مهم با هم ، هم‌افزایی کنند.
وزیر بهداشت بر ایجاد ساز وکارهای لازم برای ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر باید با فرهنگ‌سازی جلو تقاضا را گرفت تا در مبارزه با عرضه این بلای خانمان‌سوز این همه انرژی نگذاریم.
وی در پاسخ به مطالبات مدیران استان گفت: موضوعات مطرح شده را بررسی خواهم کرد.
انتهای پیام
captcha