اعزام ۲۰ موکب از کرمان به خوزستان
کد خبر: 3802089
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

اعزام ۲۰ موکب از کرمان به خوزستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل سیاسی، امنیتی استانداری کرمان گفت: برای کمک به مناطق سیل‌زده ۳۷ موکب استان در قالب ۲۰ موکب ادغام شده‌اند و به مناطق مورد نظر از جمله شهرستان حمیدیه که استان کرمان به‌عنوان معین آن انتخاب شده اعزام می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، خلیل همایی، مدیرکل سیاسی، امنیتی استانداری کرمان شامگاه دوشنبه، 19 فروردین در جلسه ستاد اربعین استان کرمان ویژه کمک به سیل‌زدگان خوزستان به‌ویژه شهرستان حمیدیه گفت: سال گذشته استان کرمان، ۳۷ موکب برای مراسم اربعین حسینی به عراق اعزام کرد و اکنون برای کمک به مناطق سیل‌زده ۳۷ موکب استان در قالب ۲۰ موکب ادغام شده‌اند و به مناطق مورد نظر از جمله شهرستان حمیدیه که استان کرمان به‌عنوان معین آن انتخاب شده اعزام می‌شوند.
وی افزود: قرار است در این موکب‌ها در هر وعده ۸۰ هزار پرس غذایی گرم و ۶۰ هزار قرص نان پخت و بین مردم سیل‌زده حمیدیه و روستاهای آن توزیع شوند.
همایی تصریح کرد: سپاه ثارالله استان کرمان اردوگاه شهید کازرونی خود در اهواز و مقرهای راهیان نور خود را در اختیار ستاد اربعین استان قرار داده است.
مدیرکل سیاسی ـ امنیتی استانداری کرمان تأکید کرد: مقرر شده برای رسیدن هر چه زودتر اقلام مورد نیاز به دست مردم سیل‌زده شهرستان حمیدیه ارتش یک خط هوایی از کرمان به سمت اهواز ایجاد کند.
انتهای پیام

captcha