تهیه و توزیع نرم‌افزار «منبر رمضان» در گیلان
کد خبر: 3808581
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

تهیه و توزیع نرم‌افزار «منبر رمضان» در گیلان

گروه اجتماعی ــ مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از تهیه و توزیع نرم‌افزار تبلیغی «منبر رمضان» در گیلان خبر داد و گفت: نرم‌افزار «منبر رمضان» در بیش از ۱۸۷ سرفصل تبلیغی برای مبلغان و ائمه جماعات استان تهیه شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رضوانی‌نژاد، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از تهیه و توزیع نرم‌افزار تبلیغی «منبر رمضان» در گیلان خبر داد و اظهار کرد: نرم‌افزار مذکور با هدف تقویت محتوای تبلیغی مساجد به مبلغان و ائمه جماعات استان گیلان اهدا می‌شود.

وی بر ضرورت ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی تأکید کرد و افزود:‌ در آستانه فرارسیدن ماه رمضان قرار داریم و معنویت این ماه مبارک فضای جامعه را برای ترویج و تبلیغ دین آماده می‌کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه نرم‌افزار «منبر رمضان» در بیش از 187 سرفصل تبلیغی تهیه شده است، ادامه داد: نرم‌افزار مذکور شامل قرآن، ادعیه اهل بیت(ع)، اصول خودسازی، فواید روزه، احکام روزه، سیره علما در ماه مبارک، آموزه‌های تربیتی کودک و نوجوان، مباحث خانواده و موضوعات اقتصادی و اجتماعی است.

رضوانی‌نژاد تقویت حضور مبلغان و کانون‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی را یکی از سیاست‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد دانست.

وی از تهیه نرم‌افزار «منبر رمضان» به سفارش دبیرخانه کانون‌های مساجد استان خبر داد و بیان کرد:‌ شبکه‌ اجتماعی «منبر رمضان» تشکیل شده تا زمینه ارتباط مستقیم و دریافت نظرات مبلغان و ائمه جماعات فراهم شود.

انتهای پیام

captcha