کد خبر: 3816226
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

تقدیر استاندار خراسان‌شمالی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار خراسان‌شمالی با صدور پیامی از قشرهای مختلف مردم استان برای شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر استاندار خراسان‌شمالی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درود بر بزرگی و عظمت شما مردم ولایتمدار خراسان‌شمالی که با حضوری آگاهانه، ارزشمند و انقلابی، همراه و همگام با خروش مسلمانان ایران و جهان، حماسه‌ای ماندگار به یادگار گذاشته و فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم مسلمان فلسطین را به گوش جهانیان رساندید.
بر خود لازم می دانم از شما در همه شهرستان‌ها و جای جای استان که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشته، تشکر نموده و از خداوند متعال سربلندی و اقتدار هر چه بیشتر امت اسلامی و آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب اسرائیل، مسئلت نمایم.
محمدعلی شجاعی
استاندار خراسان‌شمالی

captcha