نخستین پرواز حجاج خراسان جنوبی از ۲۵ تیر
کد خبر: 3824088
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

نخستین پرواز حجاج خراسان جنوبی از ۲۵ تیر

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۲۳۵۶ زائر از استان مناسک حج تمتع را به جا می‌آورند، افزود: از ۲۵ تیر اولین کاروان‌های حج تمتع از فرودگاه بیرجند به سمت سرزمین وحی پرواز می‌کند.

نخستین پرواز حجاج خراسان جنوبی از 25 تیرابوالفضل نوفرستی، مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان جنوبی، گفت: امسال در  اعزام حجاج به مدینه 10 پرواز از فرودگاه بیرجند خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 2356 زائر از استان مناسک حج تمتع را به جا می‌آورند، افزود: از 25 تیر اولین کاروان‌های حج تمتع از فرودگاه بیرجند به سمت سرزمین وحی پرواز می‌کند.

نوفرستی ادامه داد: حجاج در قالب 17 کاروان که از این تعداد 16 کاروان از استان و یک کاروان از خراسان رضوی است از فرودگاه مرکز استان به سمت مدینه اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: امسال تعداد اقامت حجاج نسبت به سال‌های گذشته افزایش دارد و قرار است حجاج 40 روز در سرزمین نور اقامت داشته باشند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: اعزام‌ها از 25 تا 28 تیر با 10 پرواز« ایران ایر» از فرودگاه بیرجند انجام خواهد شد و بازگشت حجاج از چهارم شهریور آغاز می‌شود.

انتهای پیام

captcha