آغاز مسابقات قرآن قوه قضائیه در آذربایجان غربی
کد خبر: 3831352
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

آغاز مسابقات قرآن قوه قضائیه در آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه، صبح امروز، ۹ مردادماه، با حضور رئیس کل دادگستری استان و نماینده ولی‌فقیه در استان، در سالن ولایت دادگستری آذربایجان غربی آغاز شد.

آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ابراهیم علی‌نژاد، معاون فرهنگی دادگستری آذربایجان غربی، صبح امروز، ۹ مردادماه، در مراسم افتتاحیه مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه که در محل سالن ولایت دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: کارکنان و خانواده‌های ۶ اداره‌کل تابعه دادگستری استان در این مسابقات شرکت کرده‌اند و مرحله شهرستانی به‌صورت اینترنتی برگزار شده بود.

وی ادامه داد: بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در بخش کتبی شامل درک مفاهیم، تفسیر و حفظ موضوعی بوده و در بخش شفاهی نیز شرکت‌کنندگان در بخش‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۱ جزء تا کل و اذان به رقابت خواهند پرداخت.

علی‌نژاد با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: نحوه ثبت‌نام در مسابقات قرآن اخیرا مجازی شده و این مورد هم مزایا و هم معایبی داشته و بیش از ۷۰۰ نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده بودند.

وی یادآور شد: درخصوص داوری سعی شده تا تعداد داوران به حدنصاب تعیین شده در آئین‌نامه برسد و ۴ داور آقا در این مسابقات حضور دارند و برای خواهران نیز ۲ داور خواهر تعیین شده است.

انتهای پیام

captcha