دولت مشکل معارضین کشت و صنعت را رفع کند
کد خبر: 3831833
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

دولت مشکل معارضین کشت و صنعت را رفع کند

گروه فرهنگی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دولت به وعده خود در حل مشکل معارضین کشت و صنعت عمل کند تا مردم به خاطر خلف وعده وثوق و اعتماد خود را از دست ندهند.

دولت مشکل معارضین کشت و صنعت را رفع کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، امروز، ۱۱ مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار کرد: رئیس جمهور قبل از سفر به استان اردبیل بهتر است مشکل معارضین را حل کرده سپس به استان سفر کند چرا که اگر این مشکل حل نشود سفر او تحت‌الشعاع قرار گرفته و نتیجه معکوس به همراه خواهد داشت.

وی یکپارچگی و اتحاد مردم استان را خط قرمز مسئولان اعلام و خاطرنشان کرد: برخی قلم‌ها و رفتار مسئولان سوءظن و نوعی رفتار تقابل و تنفری ایجاد می‌کند که امیدواریم ریشه‌های آن رفع شود.

امام جمعه اردبیل افزود: مسئولان استان در اسرع وقت نسبت به دایر کردن پرواز‌های فرودگاه پارس‌آباد اقدام و تجهیزات بیمارستان جدیدالااحداث پارس‌آباد را تامین کنند و در حل معارضین کشت و صنعت نیز وعده‌های خود را عملی سازند.

عاملی به مردم شمال استان اردبیل اطمینان داد که مدیران و مسئولان ذره‌ای تبعیض در توسعه نقاط مختلف استان قائل نمی‌شوند و قطعا محور‌های مواصلاتی شمال استان که ردیف ملی دارد با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات مورد بهسازی و مرمت قرار می‌گیرند.

وی به موسم انتخابات و تلاش عده‌ای برای بیان قصه تبعیض را یادآور شد و بیان کرد: بنده به تمام کاندیدا‌های مجلس اعلام می‌کنم که اگر بخواهند به مسایل قومی، قبیله‌ای و طایفه‌گری دامن زده برای خود رای جمع کنند، بنده اولین کسی خواهم بود که در برابر او با تمام توان خواهم ایستاد.

امام جمعه اردبیل با تسلیت درگذشت مداح مخلص اردبیلی حاج محمدباقر منصوری تصریح کرد: این جای افتخار است که این مداح عالیقدر در حین عرض ارادت به مولای خود جانش را از دست داد و امیدواریم روح او با مولایش حسین (ع) محشور شود.

عاملی یادآور شد: علاوه بر ایران در کشور‌های خارجی هم محبوبیت وسیعی داشت به طوری که از دیروز به طور مکرر از کشور آذربایجان اظهار تأسف و غمگساری می‌کنند.

تحریم ظریف جنون دیپلماسی غرب است

عاملی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز به حرکت سخیف آمریکایی‌ها در تحریم وزیر امور خارجه موفق کشورمان اشاره کرد و گفت: این نشان از جنون نظام دیپلماسی غرب و آمریکاست چرا که آن‌ها دست خالی از تحریم‌ها می‌خواهند به هر نحو ممکن خودشان را از این منجلاب نجات دهند.

وی با بیان اینکه تحریم شخصیت‌های جمهوری اسلامی ایران حرکتی بی‌ثمر و خنثی است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند با این اقدامشان شکست اخیرشان را در تشدید تحریم‌های ایران به نوعی به انحراف بکشانند در حالی که همه دنیا می‌داند که ترامپ به دست ملت ایران خوار و ذلیل شده است.

امام جمعه اردبیل افزود: با این اقدامات نه تنها ملت ایران تحقیر نمی‌شوند بلکه خود آمریکایی‌ها و رئیس جمهور دیوانه آن‌ها تحقیر شده و سرافکنده است.

عاملی همچنین با قدردانی از اقدام ارزشمند مقام معظم رهبری در دستور برای دولت با هدف مصادره اموال قاچاقچیان موادمخدر خاطرنشان کرد: از اینکه مقام معظم رهبری صریحا فرمودند که اموال و دارایی‌های قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر مصادره شود هم تشکر می‌کنیم و هم خوشحال هستیم چرا که این نظر صریح رهبر معظم انقلاب به قضات اعلام شده و با اجرای آن تحول عظیمی ریشه‌کن شدن سوداگران مواد مخدر به وجود خواهد آمد.

عاملی بیان کرد: من از تمام اهالی استان می‌خواهم در معرفی سوداگران مرگ به نیروی انتظامی همکاری کامل داشته باشند.

وی همچنین به فضیلت دهه ذیحجه اشاره و خاطرنشان کرد: فضیلت این دهه افضل ماه رمضان است و در این ماه مومنان باید در کنار روزه‌داری نسبت به خواندن دو رکعت نماز توصیه شده در دهه اول ماه ذیحجه و همچنین دعا و نیایش اهتمامی جدی داشته باشند.

انتهای پیام

captcha