انتخابات به محور وحدت تمام گروه‌ها تبدیل شود
کد خبر: 3832647
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

انتخابات به محور وحدت تمام گروه‌ها تبدیل شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی گفت: برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در ‌اسفندماه ‌به عنوان اولین رویداد سیاسی مشارکتی در گام دوم انقلاب ‌این فرصت را فراهم می‌کند که با قانون‌مداری و رعایت بی‌طرفی و تلاش‌ دست‌اندرکاران نویدبخش تداوم مردم‌سالاری دینی و انسجام ملی مبدل شود.

انتخابات به محور وحدت تمام گروه‌ها تبدیل شود

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، ولی‌الله حیاتی، رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی، امروز، 14 مردادماه در سومین ستاد انتخابات استان در ارتباط با سیاست‌های استاندار در امر انتخابات اظهار کرد: نگاه محمد‌علی شجاعی، استاندار خراسان‌‌شمالی و دستور وی این است که در انتخابات بر مدار قانون‌مداری‌، رعایت اصل بی‌طرفی و زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم حرکت کنیم.

وی افزود: سیاست دوم نیز تأکید بر تعامل با اعضای هیئت‌های نظارت و بازرسی انتخابات است.

حیاتی درباره مسئله افزایش شعب اخذ رأی نیز، افزود: برابر قانون افزایش یا کاهش شعب اخذ رأی از اختیارات هیئت‌های اجرایی است که البته ساز و کار آن در وزارت کشور تعریف شده و پیش‌بینی و تهمیدات لازم نیز برای تعداد تعرفه‌های رأی نیز در ستاد انتخابات کشور انجام شده است.

وی در ارتباط با انتخاباتی کردن فضای استان به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری استناد کرد که وقتی فضا انتخاباتی شد، لازمه فضای انتخاباتی رقابت و درگیری است و فضای انتخاباتی، انسان را از حقایق جاری جامعه و از نیازهای حقیقی جامعه غافل می‌کند.

حیاتی با اشاره به قانون تبلیغات در انتخابات که در زمان خودش حتما اجرایی می‌شود، تأکید کرد: فرمانداران با تأکید بر همان اصل بی‌طرفی و رعایت قانون حتماً نظارت لازم را بر فعالیت کاندیداهای احتمالی خواهند داشت و متناسب با مسائل ورود و مدیریت می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات به محور وحدت تمام گروه‌ها تبدیل شود، اظهار کرد: برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در دوم اسفند‌ماه سال جاری به عنوان اولین رویداد سیاسی مشارکتی در گام دوم انقلاب اسلامی این فرصت را فراهم می‌کند که با قانون‌مداری و رعایت بی‌طرفی، تلاش، همت و اراده انقلابی و ملی دست‌اندرکاران به معطلی نوید بخش در راستای تداوم مردم‌سالاری دینی و انسجام ملی مبدل شود.
انتهای پیام

captcha