تحریم «ظریف» نشانگر عقب‌نشینی دشمن است
کد خبر: 3833655
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

تحریم «ظریف» نشانگر عقب‌نشینی دشمن است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بجنورد گفت: تحریم ظریف، وزیرخارجه کشورمان از سوی آمریکا، به معنای ضعف و عقب‌نشینی و نشان از عدم تحمل وزیر خارجه جمهوری اسلامی است.

تحریم «ظریف» نشانگر عقب‌نشینی دشمن است

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز، ۱۸ مرداد ماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با بیان اینکه ملت ما سختی‌های زیادی را تحمل کرده است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها با هر هدفی که آمدند به نتیجه نرسیدند امروز بیان می‌کنند که با مردم ایران حرف برای گفتن دارند.

وی خطاب به آمریکایی‌ها، گفت: کدام قدم را برای ملت ایران برداشته‌اید که هم اکنون به آن افتخار می‌کنید، مردم ایران از شما بیزار هستند.

یعقوبی با اشاره به تحریم وزیر خارجه کشورمان، یادآورشد: آمریکا وزیر خارجه ما را تحریم کرده و این نشان می‌دهد آنهایی که دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زنند، رفت‌وآمد وزیر خارجه یک کشور به‌عنوان عرف جامعه جهانی را نیز قبول ندارند.

وی ادامه داد: این کار آمریکا یعنی ضعف و عقب‌نشینی و نشان از عدم تحمل وزیر خارجه جمهوری است که اگر به وظیفه انقلابی عمل شود مرگ دشمنان فرامی‌رسد.

یعقوبی با اشاره به مقامت ملت در مقابل فشارهای دشمنان، گفت: این اقدامات دشمنان آبروریزی برای آن‌ها است زیرا آنان برای ملت ما جز تهدید و ضرر رساندن دستاورد دیگری نداشته‌اند.

وی با اشاره به طرح کمیته امداد در روز عید قربان، افزود: این نهاد در این روز به صورت بهداشتی دام‌های مردم را قربانی و در بین نیازمندان توزیع می‌کند، اجرای این طرح از اقدام غیربهداشتی قربانی در کوچه و خیابان ها نیز جلوگیری خواهد کرد.

امام جمعه جنورد با بیان اینکه خبرنگاران یکی از کم درآمدترین قشر شاغل در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران به منزله آینه ای در جامعه هستند که هم خوبی‌ها و هم بدی‌ها را آشکار می‌سازند.

وی ادامه داد: خبرنگار واقعی کسی است که دستاوردهای مسئولان نظام را به مردم بازگو کند و نقاط ضعف را با روش انسانی و سالم انتقاد کند نه اینکه انتقام بگیرد.
انتهای پیام

captcha