برپایی نماز عید قربان در شهرهای خراسان‌شمالی
کد خبر: 3834197
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

برپایی نماز عید قربان در شهرهای خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ نماز عید سعید قربان فردا دوشنبه، ۲۱ مرداد‌ماه در تمامی شهر‌های خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

برپایی نماز عید قربان در شهرهای خراسان‌شمالی

حجت‌الاسلام آزموده، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: نماز عید سعید قربان فردا دوشنبه، 21 مردادماه در 15 نقطه شهری استان از سوی ائمه‌جمعه استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نماز عید سعید قربان در شهرستان بجنورد به امامت حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه دراستان و امام‌جمعه بجنورد ساعت 7 صبح در ‌مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

آزموده افزود: این نماز در آشخانه به امامت حجت‌الاسلام احمدزاده در محل مسجد جامع، اسفراین به امامت حجت الاسلام محمدیان در مسجد امام خمینی‌(ره)، بام وصفی‌آباد به امامت حجت‌‌الاسلام هوشمند‌نژاد در مصلی امام رضا(ع)، رازوجرگلان حجت‌الاسلام نادعلیزاده در مسجد جامع، در شيروان به امامت حجت‌الاسلام کوثری در ‌مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برپایی این نماز در گرمه به امامت حجت‌الاسلام اکبرزاده، امام جمعه موقت در محل مصلی، در فاروج به امامت حجت‌الاسلام نوروزی در چهارراه رضوی، غلامان به امامت حجت‌الاسلام سلیمانی در مسجد جامع و در جاجرم نیز به امات حجت‌الاسلام موسوی در مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) در دستور کار قرار دارد.

آزموده اظهار کرد: نماز عید سعید قربان در همه شهرهای استان ساعت 7 صبح برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha