حضور دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد در جمع برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3835817
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

حضور دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد در جمع برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ گروه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دو عنوان برگزیده را در بخش کانال شبکه‌های مجازی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به دست آوردند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از پایگاه اینترنتی مفدا شهرکرد، گروه «حوالی دوست» با حضور علی نورانیان و حمیدرضا رجبی و به سرگروهی مریم عسگری و همچنین گروه «آسمانی‌ها» با عضویت دانیال احمدی، ریحانه رئیسی، مینا کریمیان، رحمان نوربخش و علی ریحانیان و به سرپرستی مرضیه حسینی توانستند به‌عنوان برگزیدگان بخش کانال شبکه‌های مجازی بیست‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت راهی مرحله نهایی این جشنواره شوند.

پیش از این نیز، محمدسعید قوام‌نیا دیگر دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در رشته حفظ 20 جزء به جمع راه‌یافتگان مرحله پایانی جشنواره قرآن و عترت پیوست.

همچنین با قرار گرفتن نام فاضل محمدی مقدم و مریم امیدی به‌عنوان برگزیدگان بخش اساتید و کارکنان این جشنواره، تاکنون ۱۲ نفر از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مرحله پایانی بیست‌و‌چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت حضور خواهند داشت.

بنابر اعلام دبیرخانه این جشنواره، آیین اختتامیه و معرفی برترین‌های بخش‌های مختلف، آبان امسال در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha