موکب «احباب الامام رضا(ع)» عید غدیر در زنجان برپا می‌شود
کد خبر: 3835861
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

موکب «احباب الامام رضا(ع)» عید غدیر در زنجان برپا می‌شود

گروه اجتماعی ــ موکب «احباب الامام رضا(ع)» هیئت رزمندگان استان زنجان عید غدیر خم در پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان برپا می‌شود.

موکب احباب الامام رضا(ع) عید غدیر در زنجان برپا می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، موکب «احباب الامام رضا(ع)» هیئت رزمندگان استان زنجان، عید غدیر خم در پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان برپا می‌شود تا به مردم و محبان اهل‌بیت(ع) در عید امامت و ولایت خدمت‌رسانی کند.
 
این حرکت فرهنگی در راستای اعتلای فرهنگ فاخر علوی و بیعت با همای رحمت آسمانی توسط هیئت رزمندگان اسلام تدارک دیده شده است تا مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان به حوزه‌های معنوی تشویق شوند. از دیگر برنامه‌های این موکب توزیغ غذا در عصر روز دوشنبه همراه با احسان شربت و توزیع غذا در ظهر و شب روز سه‌شنبه همراه با احسان شربت است.
 
برپایی ایستگاه کودک با موضوع غدیرخم همراه با مسابقات فرهنگی و نقاشی از دیگر برنامه‌های این موکب محسوب می‌شود. جشن ولایت در قالب اجتماع مردمی غدیریون روز سه‌شنبه، 29 مردادماه ساعت 18 با حضور مداحان اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شریک شدن در برپایی این موکب می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به حسینیه عاشقان ثارالله(ع) واقع در اتوبان 22 بهمن تحویل دهند. همچنین شماره کارت 6063-7370-0003-1573 به نام هیئت رزمندگان اسلام، آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.
 
انتهای پیام
captcha