گام دوم انقلاب به همان وحدت و همدلی گام اول نیاز دارد
کد خبر: 3838036
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

گام دوم انقلاب به همان وحدت و همدلی گام اول نیاز دارد

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب زمینه‌سازی‌های لازم برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی را ایجاد می‌کند، افزود: نیازمند وحدت و همدلی همه ارکان نظام و مردم هستیم تا گام دوم انقلاب را مانند گام اول به خوبی طی کنیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، 5 شهریورماه در همایش روز کارمند که با همکاری سازمان بسیج کارمندان استان در سالن بانک صادرات برگزار شد، بسیجیان را فداییان اسلام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته همواره آماج هجمه‌های نظامی و فرهنگی و اقتصادی دشمنانش بوده، اما بسیجیان همه این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

وی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی حرکت در مسیر اسلام و انقلاب و ولایت فقیه دانست و تصریح کرد:‌ عزت و اقتدار امروز را مدیون شهدا هستیم و لذا تنها راه موفقیت و رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی تبعیت محض از ولایت و الگوگیری از شهدای راستین انقلاب اسلامی در شرایط تهدید و تحریم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آغاز دهه پنجم از حیات شجره طیبه انقلاب، خاطرنشان کرد:‌ گام نخست انقلاب را با نقش‌آفرینی مردم در صحنه‌های انقلاب و نظام و ولایتمداری در شرایط حساس و گردنه‌های صعب‌العبور پشت سر گذاشتیم و لذا در گام دوم نیز باید بصیرت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودن را سرلوحه امور قرار دهیم.

عبدالله‌پور با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب زمینه‌سازی‌های لازم برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی را ایجاد می‌کند، افزود: نیازمند وحدت و همدلی همه ارکان نظام و مردم هستیم تا گام دوم انقلاب را مانند گام اول به خوبی طی کنیم.

وی استکبارستیزی و ایستادگی در برابر طاغوت را بزرگترین آموزه انقلاب اسلامی در کلام امام و رهبری دانست و یادآور شد:‌ امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همه معادلات جهانی را بر هم زده‌ایم و نظام سلطه ایادی منطقه‌ای آن جرات جسارت به کشور و نظام را ندارد و این اقتدار را با هدف قرار دادن پهپاد جاسوسی آمریکا به دنیا ثابت کردیم.

انتهای پیام

captcha