برگزاری نشست هم‌اندیشی مربیان قرآنی در یاسوج
کد خبر: 3839452
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

برگزاری نشست هم‌اندیشی مربیان قرآنی در یاسوج

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست هم‌اندیشی مربیان قرآنی در بقعه امامزاده عبدالله یاسوج خبر داد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی مربیان قرآنی در یاسوج

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از روند فعالیت‌های قرآنی شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و بهمئی بازدید داشته‌ام و در جریان مشکلاتشان قرار گرفته‌ام.
وی افزود: پیگیری حق الزحمه مربیان، تقویت بعد تخصصی و آموزشی مربیان، خدمات رفاهی به مربیان قرآنی، ادامه تحصیل رایگان دانشجویان حافظ کل قرآن در دانشگاه‌ها از جمله قول‌هایی بود که به فعالان قرآنی داده‌ام.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نشست هم‌اندیشی بیش از 20 مربی قرآنی خانم و آقا در بقعه امامزاده عبدالله یاسوج را از دیگر برنامه‌های اجرایی برشمرد و تصریح کرد: همگرایی، تعامل، مشارکت نیروها، دستگاه‌ها و مراکز قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در استان، راهکارهای حمایت از مؤسسات قرآنی، اجرای طرح ملی حفظ قرآن و راهکارهای ایجاد موقوفات قرآنی در استان از جمله موضوعات این نشست است.
نمازی بیان کرد: استفاده از مربیان قرآنی، آموزش تخصصی به مربیان مؤسسات قرآنی و در اختیار قرار دادن فضاهای بقاع متبرکه، مساجد و موقوفات قرآنی به مؤسسات قرآنی ازجمله برنامه‌هایی است که می‌توانیم در اختیار مؤسسات قرآنی قرار دهیم.
انتهای پیام

captcha