برقراری پرواز ایلام به نجف در ایام اربعین
کد خبر: 3839981
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

برقراری پرواز ایلام به نجف در ایام اربعین

گروه اجتماعی ــ استاندار ایلام با اشاره به برقراری پرواز ایلام به نجف در ایام اربعین از رایزنی‌های انجام شده با بنیاد مستضعفان کشور در خصوص تحت پوشش قرار دادن منطقه هلیلان توسط این بنیاد خبر داد.

برقراری پرواز ایلام به نجف در ایام اربعین
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز، 13 شهریورماه با اشاره به  دیدارش با رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور از تلاش‌ها و زحمات سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در اربعین ۹۷ و سیل فروردین‌ماه ۹۸ تشکر و اظهار کرد: در استان ایلام وحدت و همدلی مثال‌زدنی بین دولت با دیگر نهادهای مهم کشور از جمله سپاه پاسداران برقرار است.
 
وی در ادامه ضمن تشریح اقدامات انجام شده در بحث اربعین و قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان گفت: امروز تمام مجموعه‌ها و نیروهای دلسوز استان تمرکز خود را بر دو مقوله مهم اربعین و بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان گذاشته‌اند و در این زمینه حضور مستمر و تعامل و همکاری سپاه و بسیج با مجموعه دستگاه‌های اجرایی قابل تقدیر است.
 
سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام با روند مطلوبی در حال انجام است و در این میان پروژه‌های خوبی نیز توسط نیروهای سپاه و قرارگاه خاتم(ص) در حال انجام است.
 
استاندار ایلام در ادامه به پروژه‌های راهسازی، استراحتگاه‌های متعدد در پایانه مرزی و تكميل مجتمع سيدالشهدا(ع) که توسط سپاه در حال انجام است، اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های متنوعی در راستای خدمت‌رسانی به زوار توسط دولت با همکاری این نهاد مهم در حال اجراست و به موازات این اقدامات بحث راهيان نور و برگزاری كنگره شهدا در استان ایلام نیز در دستور کار است.
 
سلیمانی دشتکی با اشاره به دیدارهای دو روز اخیر در تهران گفت: در این سفر بحث تقسیمات کشوری مناطق مختلف استان ایلام که تحت اقدام وزارت کشور است مورد بحث و پیگیری قرار گرفت و در این راستا به‌زودی شاهد خبرهای خوشی برای مردم هلیلان خواهیم بود.
 
وی از برقراری پرواز ایلام به نجف در ایام اربعین خبر داد و گفت: طبق توافقات به‌عمل آمده در این ایام، هر هفته چهار پرواز رفت و برگشت انجام می پذیرد که در صورت توجیه می‌تواند بعد از اربعین نیز ادامه داشته باشد.
 
استاندار ایلام از رایزنی‌های انجام شده با بنیاد مستضعفان کشور در خصوص تحت پوشش قرار دادن منطقه هلیلان توسط این بنیاد خبر داد و گفت: این پیشنهاد از طرف استانداری ایلام به بنیاد مستضعفان کشور ارائه شده که هم‌زمان با محرومیت‌زدایی از شهرستان ملکشاهی این منطقه محروم استان نیز تحت اقدام قرار گیرد که با قول مساعد و بررسی با دید مثبت از طرف رئیس بنیاد مستضعفان کشور روبه‌رو شده است.
 
انتهای پیام
captcha