چهل سال پس از طالقانی

مراسم چهلمین سالگرد درگذشت آیت‌الله سیدمحمود طالقانی به همت مجتمع فرهنگی آیت‌الله طالقانی عصر امروز جمعه، ۱۵ شهریورماه در کانون توحید برگزار شد. آیت الله سید محمود طالقانی از زندانیان سیاسی و پیشگامان مبارزه علیه نظام ستم‌شاهی بود. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی سمت‌هایی چون عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی و ریاست شورای انقلاب را برعهده داشت و از سوی امام‌ خمینی(ره) به عنوان امام جمعه تهران برگزیده شد، اما یک ماه بعد، در نوزدهم شهریورماه ۱۳۵۸ در ۶۹ سالگی درگذشت.

۱۳۹۸/۰۶/۱۶   
captcha