برقراری پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه بجنورد
کد خبر: 3843698
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

برقراری پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه بجنورد

گروه اجتماعی ــ استاندار خراسان‌شمالی از برقراری پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه بجنورد خبرداد.

پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه بجنورد برقرار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان‌شمالی، امروز، ۳۰ شهریور در همایش خادمین و دست‌اندرکاران اربعین حسینی استان اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی رشد پروازهای استان هستیم و گام بعدی استان برقراری پرواز به عتبات عالیات و در ادامه مکه مکرمه از فرودگاه بجنورد است.

وی ادامه داد: مراسم پیاده روی اربعین حسینی که امروزه گستره جهانی یافته است به خواسته‌ی عمیق معنوی مردم ایران شکل گرفت و در ادامه با نگاه بلند مقام معظم رهبری و توجه مسئولان کشوری به یک حرکت عظیم برای امت اسلامی تبدیل شده است.

شجاعی افزود: اگر درس عاشورا نبود هشت سال دفاع مقدس شکل نمی‌گرفت و عاشورا مرز اعتقادی شهدا، جانبازان و ایثارگران میهن اسلامی با نگاه ایجاد امنیت در مرزها است.

وی بیان کرد: سال به سال به تمامی بخش‌های راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از نظر جمعیتی و غنای معنوی افزوده می‌شود.

شجاعی تأکید کرد: همه متولیان امر باید براساس برنامه‌ریزی و با آسیب‌شناسی مشکلات سال‌های گذشته بتوانند امسال راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را منظم‌تر از گذشته برگزار کنند تا زائرین به دلیل بی نظمی و هجمه جمعیتی دچار مشکل نشوند.

وی بیان کرد: صدا و سیما و تمامی رسانه‌های استان برای اطلاع‌رسانی به زائران برای رعایت موارد قانونی پای کار بیایند و همچنین یک تیم خبرنگاری برای پوشش خبری و اطلاع رسانی از استان اعزام شود.
انتهای پیام

captcha